فروشگاه تجهیزات - خرید اسلایسر:

مطمئن برای خرید هر دستگاهی باید به یک مرکز خرید مطمئن مراجعه کرد، زیرا امروزه چندین پارامتر در هنگام خرید  اسلایسر مختلف باید رعایت شود. یکی از دلایلی که شما را مجاب به رعایت این پارامتر ها می‌کند وجود اجناس غیر اصلی و فیک در بازار می باشد که متاسفانه در کشور ما به وفور این اجناس یافت می‌شوند. پارامتر بعدی نوسان های بیش از اندازه قیمت‌ ها می باشد که البته برخی از این شرایط سوء استفاده می‌کنند و قیمت اجناس را به دلخواه خود تعیین می نمایند. بنابراین پیدا کردن مرکز خرید مطمئن و با وجدان در این روز ها بسیار سخت است، توصیه ما به شما خرید کردن از سایت اینترنتی تجهیزات می باشد. این سایت قیمت های بسیار مناسب و نازل دارد. قیمتهای فروشگاه اینترنتی تجهیزات کاملا متناسب با به اقشار مختلف جامعه تعیین شده است، از دیگر امکانات سایت اینترنتی تجهیزات تنوع گسترده تجهیزات مختلف می باشد. شما می توانید برند های مختلف را همراه با جزئیات با مدل های دیگر آن مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

فروشگاه تجهیزات - اسلایسر و مدل های آن:

این دستگاه در دو مدل زیر ساخته می شود:

اسلایسر برقی

اسلایسر دستی.

همانطور که اشاره کردیم نوع دستی این دستگاه برای حجم کاری کم تولید می شود، در نظر داشته باشید که قطعات این دستگاه دستی بسیار با کیفیت و مرغوب است. جنس تیغه آن از استیل ضد زنگ ساخته می شود. در مدل برقی این دستگاه به واسطه کار آن با برق برای مصارف در کارخانه ها و آشپزخانه های صنعتی بیشتر استفاده می شود، این نوع در واقع چند کاره می باشند. لازم به ذکر است که اسلایسر برقی می تواند انواع گوناگون مواد غذایی را برش دهد.

اسلایسر و قیمت آن در ادامه ذکر خواهد شد. قیمت این دستگاه همانطور که گفته شد به دلیل نوسانات قیمتی و همینطور تنوع بیش از اندازه آن قابل عنوان نیست، اما شما می توانید برای گرفتن قیمت به روز و آنلاین به سایت اینترنتی تجهیزات مراجعه کنید. البته می توان گفت قیمت های موجود برای این دستگاه آنچنان بالا نمی باشند، حتی در مدل برقی آن نیز قیمت بالایی تعیین نشده است.

معنی اسلایس کردن در واقع یعنی حلقه یا ورقه کردن مواد پروتئینی و یا میوه های مختلف. مثلا از این اسلایسر می توان برای اسلایس کردن سیب زمینی، میوه، گوجه فرنگی و غیره نیز استفاده کرد. در واقع استفاده از این دستگاه برای تنوع و برش های یک دست صورت می گیرد، خصوصاً برای هتل ها، سالن های غذاخوری و بانوانی که علاقه دارند در دیزاین سفره خود همیشه تنوع و مرتب بودن را لحاظ کنند. فروش اسلایسر براکس با توجه به ویژگی های آن متنوع است.

فروشگاه تجهیزات - درباره اسلایسر:

این دستگاه دقیقا کار چاقو را انجام میدهد اما مطمئناً چاقو نمیتواندبرش های دقیق و منظم را ایجاد کند، البته در نظر داشته باشید که چاقو می‌تواند آب مواد غذایی را در بیاورد و همین طور سرعت کار با چاقو بسیار کم می باشد. این دستگاه می تواند برش های بسیار دقیق و هم اندازه در مواد غذایی پروتئینی و صیفی جات ایجاد کند، بی آنکه هدر رفت و در آنها ایجاد شود. در نظر داشته باشید کارآمدی و بازدهی این دستگاه به قدری بالا است که از آن در کارخانه ها و آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود. در واقع این دستگاه می‌تواند حجم بسیار عظیمی از مواد غذایی و صیفی جات را اسلایس کند. در نظر داشته باشید که عموماً مواد غذایی که بسیار نرم هستند را با اسلایسر دستی حلقه حلقه می کنند، زیرا تولید کنندگان این دستگاه طوری آن را طراحی کرده اند که برای برش این مواد کاملا مناسب است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()