ترازو به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی امکانات متعددی به دستگاه های ترازو افزوده شده است و امکان استفاده از این دستگاه برای افراد راحت تر شده است. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات فروشگاهی، در این مقاله قصد دارد به معرفی انواع ترازو و کاربرد آنها بپردازد. شما صاحبان صنایع، بتوانید با شناخت بیشتر، ترازو مناسب مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

آَشنایی بیشتر با انواع ترازو

ترازوی فروشگاهی، ترازوی آشپزخانه، ترازوی آزمایشگاهی و ترازوی صنعتی از دسته بندی های اصلی ترازو در سطح بازار به شمار می روند. نسل جدید دستگاه های ترازو با فناوری دیجیتال مجهز هستند و به راحتی می توانند جهت اندازه گیری وزن اجسام و مایعات از این دستگاه استفاده نمایند. ترازوی کفه ای، ترازو قپان، ترازو عقربه ای، ترازو آبی، ترازو حکمت، ترازو ترکیبی و ... از انواع ترازو با مدل های مختلف به شمار می رود.

تا کنون عموم افراد ترازو را از نزدیک مشاهده نموده اند چون به عنوان دستگاه وزن کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. ترازو دیجیتالی نسبت به مدل های قدیمی از دقت بالایی برخوردار است و برخی از آنها مجهز به حافظۀ داخلی، امکان اتصال به کامپیوتر، دستگاه پرینتر و چاپ رسید به مشتری را دارد. علاوه بر آنکه برخی از انواع ترازو مجهز به علمک با صفحۀ نمایشگر است که امکان نمایش وزن کالای در حال اندازه گیری، تعداد، قیمت کالا و قیمت مجموع محصولات وزن کشیده شده را دارد. در این صورت کاربر زودتر می تواند اشتباهات وزن کشی خود را مرتفع سازد.

قیمت ترازو بر پایه فاکتورهای متعددی از جمله مدل، امکانات، ظرفیت و جنس آن مشخص می گردد. جهت مشاهدۀ قیمت آنلاین فروش ترازو محک و... می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و میزان مصرفی که دارید، می توانید دستگاه مورد نظر خود را همراه با گارانتی سفارش دهید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()