خرید ترازوی پول شمار از فروشگاه تجهیزات:

 کمپانی پارا صنعت چندین سال است که در زمینه ساخت دستگاه های پولشمار فعالیت می کند. پول شمار ساخته شده در این کمپانی عموماً کم صدا هستند و در بدنه خود دارای ورق های آهنی می باشند. همچنین پوششی است که می تواند اسکناس ها را پوشش دهد. لذا در بخش بالایی این دستگاه، پوشش تعبیه شده و جنس آن از پلاستیک ساخته شده است. همچنین قابلیت این را دارد که به شکل کشویی حرکت کند و کاربری خود را راحت تر گرداند.

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های تولید شده کمپانی پارا صنعت صحبت کنیم.

در ادامه به خرید پول شمار ایستاده پارا مدل ncs-1200 از تجهیزات می پردازیم.

پولشمار پارا در واقع یک دستگاه بسیار پیشرفته می باشد که در زمره بهترین های تولیدی کمپانی پارا قرار دارد، در نظر داشته باشید که شرکت پارا صنعت یک شرکت ایرانی می باشد. در نتیجه تمامی قطعات تولید شده در این دستگاه پول شمار از متریال های با کیفیت ساخته شده است، البته در نظر داشته باشید که خدمات بعد از فروش این محصول به دلیل کارخانه تولیدی بومی به وفور در سطح بازار یافت می شود. بنابراین اگر دستگاه در استفاده های مداوم و طولانی مدت دچار مشکل شود به سادگی می‌توان ایراد آن را برطرف کرد.

تجهیزات ویژگی های پول شمار ایستاده پارا مدل ncs-1200:

پوزیشن این دستگاه به شکل ایستاده تولید شده است، همانطور که اشاره شد از ورقه های آهن در ساخت بدنه آن بهره گیری کرده اند. وزن این دستگاه نزدیک به ۵۰ کیلوگرم است، همچنین ظرفیت ورودی آن ۱۵۰ برگ اسکناس می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه سرعت در شمارش اسکناس و بی صدا کار کردن است، بنابراین می توان در تمامی مکان ها از این دستگاه پول شمار با آسودگی خاطر استفاده کرد و به هیچ عنوان نگران آلودگی صوتی آن نبود.

دستگاه پولشمار ایستاده پارا به سنسور uv برای شناسایی اسکناس های جلی مجهز می باشد بنابراین در حین شمارش اسکناس می تواند اسکناس های جعلی را نیز تشخیص دهد. مطمئناً دستگاه‌ هایی که به صورت مداوم شمارش اسکناس ها را انجام می‌دهند به مرور گرد های ناشی از اصطکاک شمارش اسکناس ها باعث آسیب رساندن به دستگاه خواهد شد، در پیرو این موضوع باید گفت که دستگاه پول شمار پارا فیلترهای قابل تعویض برای این منظور در دستگاه تعبیه کرده است. این دستگاه دارای محافظ نیز می باشد که به هیچ عنوان گرده های ریز اسکناس و گرد و غبار خاک نمی‌تواند به دستگاه نفوذ کند.

در ادامه به جزئیات پول شمار ایستاده پارا مدل ncs-1200 می پردازیم.

این دستگاه توسط کمپانی سازنده از سیستم خاموشی اتوماتیک بهره می برد، این سیستم مطمئناً در مصرف انرژی به صورت چشمگیری می تواند صرفه جویی کند.

قلب تپنده این دستگاه پول شمار از تولیدات کمپانی های ژاپنی استفاده کرده است، در واقع موتور این دستگاه کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد.

تجهیزات - مشخصات پول شمار ایستاده پارا مدل ncs-1200:

در خصوص صفحه کلید های پول شمار ایستاده پارا باید بگویم که این دستگاه مجهز است به صفحه کلید برجسته بنابراین کار کردن با آن بسیار راحت است.

این پول شمار برای رفاه حال مشتریان دارای یک نمایشگر جداگانه می باشد، بنابراین مشتری ها به سادگی قادر هستند وجه دستی خود را در هنگام شمارش زیر نظر داشته باشند.

این دستگاه برای شمارش اسکناس ها از سه حالت سرعتی استفاده می کند، این سه حالت از قبیل ۳، ۴.۵ و ۳.۶ برای دست اسکناس های صد برگی می باشد. همچنین این دستگاه قادر است شمارش انتخابی یا آزاد داشته باشد و این شمارش ها را به صورت صد برگ انجام دهد. فروش صندوق پول در سایت انجام می گیرد. 

در ادامه به ذکر نکات مهم پول شمار ایستاده پارا مدل ncs-1200 می پردازیم.

یکی از ویژگی های این دستگاه طرز قرار گرفتن قطعات ماژولار و بُرد آن می باشد، این تجهیزات به صورت یک تیکه در این دستگاه تعبیه شده اند.

یکی دیگر از خصوصیات های بارز این دستگاه دارا بودن یک الکتروموتور پر قدرت می باشد، این الکتروموتور از نوع ac است.

پمپ مکش دستگاه پول شمار پارا از متریال های با کیفیتی ساخته شده است در واقع تیغه های این پمپ گرافیکی هستند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()