فروش انواع دستگاه صندوق پول در سایت تجهیزات :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص کشوی پول یا همان صندوق پول صحبت کنیم.

در واقع این ابزار در عین اینکه بسیار ساده است اما کارآمد نیز می باشد، از این ابزار برای منظم کردن پول های ورودی فروشگاه استفاده میشود و در آن جایگاه های مخصوص پول‌ کاغذی و پولهای فلزی وجود دارد. در نظر داشته باشید که صندوق پول از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است زیرا تولید کنندگان برای آن قفل هایی تعبیه کرده اند که می توان با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کرد. در واقع این توضیحات یکی از ساده ترین تعریف هایی می باشد که برای صندوق پول می توان ارائه کرد. اگر بخواهیم در خصوص استفاده صندوق پول صحبت کنیم باید بگوییم که این ابزار بیشتر در بقالی ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، البته از این ابزار بیشتر غربی ها استفاده می کنند و چند سالی است که در ایران نیز از آنها استفاده می شود. متاسفانه این فرهنگ در کشور ما کمی دیر جا افتاده است و امتیازات این کشوی پول از چشم ما دور مانده است، استفاده از صندوق پول می تواند فرهنگ استفاده صحیح از اسکناس را ترویج دهد و این موضوع یک وظیفه ملی می‌باشد. در نظر داشته باشید که کشوی پول به این دلیل با نام صندوق پول نیز شناخته می شود، زیرا به سادگی می‌تواند از پولهای فروشگاه محافظت کند. بنابراین قابلیت های امنیتی آن باعث شده است تا با نام صندوق پول نیز این ابزار را بشناسند.

یکی دیگر از امتیازات استفاده از این ابزار مفید محاسبه سریع قیمت اقلام مختلف است، همچنین باز پس دادن پر سرعت پول مشتری یکی دیگر از امتیازات داشتن صندوق پول است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مدل های مختلف صندوق پول:

کشوی پول در واقع در دو مدل تولید می‌شود، این دو مدل عبارت است از:

کشوی پول مکانیکی

کشوی پول الکترونیکی.

عموماً کشوی پول مکانیکی بیشتر در کسب و کارهای کوچک استفاده می شود که آنچنان مصارف گسترده‌ی ندارند، توجه داشته باشید که این کشوی پول توسط یک قفل به لحاظ امنیتی تضمین می شود.

از مدل کشوی پول الکترونیکی در فروشگاه های بزرگ مانند هایپر مارکت ها بیشتر استفاده می کنند، زیرا این دستگاه قادر است به دستگاه های فروشگاهی مثل صندوق پوز فروشگاهی متصل شود و به شکل اتوماتیک باز شود. در نظر داشته باشید که یکی دیگر از پارامتر های تنوع کشوی پول تعداد خانه های آن می باشد، البته این تعداد خانه ها بسته به مشاغل مختلف تغییر می کند. اما کمپانی های سازنده این ابزار قادر هستند به صورت سفارشی برای هر خریدار این کشور ها را کم و زیاد کنند، مثلاً یک خریدار تمایل دارد محفظه های قرار دادن اسکناس در این ابزار دو برابر محفظه های سکه باشد بنابراین می تواند این موضوع را در هنگام سفارش کالا به تولید کنندگان انتقال دهد. به طور معمول این وسیله در دو مدل تولید می شود:

کشوی پول ۵ خانه

کشوی پول ۴ خانه.

این دو مدل از کشوی پول متداولترین نوع این ابزار فروشگاهی می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - خرید صندوق پول:

مطمئناً خرید پول شمار و صندوق پول بسیار کار راحتی است، در واقع اگر نیاز به این ابزار را در کسب و کار خود دارید می توانید یکی از مدلهای آن را از سایت های معتبر مانند تجهیزات انتخاب کنید و آن را به صورت غیر حضوری توسط گوشی هوشمند خود خریداری کنید و سپس در محل مورد نظرتان را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که تمامی متقاضیان خرید می توانند این ابزار را در جای جای ایران سفارش دهند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()