فروش خمیر گیر در سایت تجهیزات :

در خصوص بحث دستگاه خمیرگیر باید گفت که تقریباً امروز همه با عملکرد این دستگاه آشنا هستند یا حداقل می دانند که این دستگاه چه مصارفی دارد. به طور قطع اطلاعات کامل در خصوص این دستگاه برای افراد عادی وجود ندارد، بنابراین ما در این مقاله به صورت تخصصی در خصوص دستگاه خمیر گیر و یکی از مدل های آن صحبت می کنیم.

در ابتدا باید بگویم که دستگاه خمیرگیر در روند افزایش جمعیت تولید شد، زیرا در گذشته جمعیت آنچنانی وجود نداشت و پرسنل نانوایی‌ها که عمدتاً تنها مکان هایی بودند که نیاز به درست کردن خمیر داشتند به صورت دستی فرایند درست کردن خمیر را انجام می‌ دادند. در نظر داشته باشید که در گذشته رعایت مسائل بهداشتی آنچنان لازم و ضروری نبود اما امروزه با توجه به ویروس های متعدد و عجیب و غریب این موضوع دارای اهمیت فوق العاده می باشد. دستگاه خمیرگیر به صورت مکانیزه فرایند عمل آوردن خمیر را انجام میدهد، این فرایند بدون دخالت دست انجام می شود. حتی در برخی از مراکز که کاملاً اتوماسیون شده اند به استثنای ریختن آرد و اضافه کردن آب به آن هیچ عمل دیگری انسانی انجام نمی شود و تمامی فرآیند ها تا پخت نان و عرضه آن به مشتری به صورت مکانیزه صورت می گیرد. البته توجه داشته باشید که امروزه به استثنای نانوایی ها مراکزی مانند شیرینی فروشی ها و پیتزا فروشی ها یکی از متقاضیان اصلی دستگاه‌ های خمیر گیر می باشند، بنابراین تولید کنندگان راغب به این موضوع شدند که تنوعات و مکانیزم های عملکردی این دستگاه را هر روز بیشتر از دیروز ارتقا دهند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم یکی از چندین مدل‌ های این دستگاه را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه تجهیزات - درباره دستگاه خمیر گیر ۹۰ کیلویی صنعت کار تهران:

این دستگاه خمیرگیر کمپانی صنعت کار تهران کاربرد های گوناگونی دارد و در واقع در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده کرد، زیرا سایز بسیار مناسب و کاملاً قابل استفاده در مکان های کوچک و بزرگ می باشد. در نظر داشته باشید که از آنجایی که عموم خوراک ما ایرانی ها از مدلهای مختلف خمیر تولید می‌شود بنابراین الزام خریداری کردن یک دستگاه خمیر گیر برای کسب و کارهای مختلف لازم و ضروری است.

فروشگاه تجهیزات استاندارد ها و موارد بهداشتی دستگاه خمیر گیر ۹۰ کیلویی صنعت کار تهران:

یکی از شاخص بهای تولید دستگاه خمیر گیر داشتن شرایط استاندارد می باشد، اگر چنانچه دستگاهی دارای شرایط استاندارد باشد مطمئناً به سادگی می‌تواند خمیر مورد نیاز شیرینی، کیک، کلوچه، نان و نان فانتزی را آماده کند. مطمئناً مسائل بهداشتی در ساخت بخش های مختلف دستگاه خمیر گیر صنعتی کمپانی صنعت کار تهران در نظر گرفته شده است، بنابراین کمترین تأثیرات را می توانند بر روی خمیر به جا بگذارد. برای خرید خمیرگیر اصفهان نوآوران به سایت تجهیزات مراجعه کنید. 

فروشگاه تجهیزات ظرفیت و جنس بدنه دستگاه خمیر گیر ۹۰ کیلویی صنعت کار تهران:

کمپانی صنعت کار تهران این دستگاه را که دارای ظرفیت ۹۰ کیلوگرمی است از جنس استیل ۳۰۴ نگیر تولید کرده است. در نظر داشته باشید که قسمتهای مختلف بدنه این دستگاه از فولاد سیکا که فولادی بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد ساخته شده است. این فولاد به هیچ عنوان در ارتباط مستقیم با آب و رطوبت دچار فرسایش و زنگ‌ زدگی نخواهد شد.

فروشگاه تجهیزات پارو های دستگاه خمیر گیر ۹۰ کیلویی صنعت کار تهران:

در خصوص پارو هایی که برای این دستگاه ساخته شده است باید گفت که دو پا رو برای آن در نظر گرفته شده است یکی از این پارو ها دو شاخ و دیگری سه شاخ می باشند. پارویی دو شاخ از جنس استیل و پا روی سه شاخه از جنس آلومینیوم پرداختی ساخته شده اند. ویژگیهای این خمیره ۹۰ کیلوگرمی باعث شده است استفاده از آن برای پخت نان و شیرینی کاملاً منطقی باشد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()