باسکول محک از جمله برندهای معروف در بازار به شمار می رود و سهم اعظمی از دستگاه های توزین بازار را به خود اختصاص داده است. کاربرد عمدۀ باسکول جهت سنجش وزن اقلام سنگین می باشد. صنایع مختلف متناسب با حجم توزین محصولات که می توانند در طول روز انجام دهند، می توانند اقدام به خرید باسکول محک با قابلیت های پیشرفته نمایند. باسکول یکی از مهمترین دستگاه های توزین است که در کنار ترازو دارای کاربری زیادی می باشد. صاحبان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، صنایع تولید کنندۀ لبنیات، تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات پروتینی و گوشت و ... به اقتضای فعالیتی که دارند، می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه تراز محک، پس از بررسی کلیه مشخصات فنی محصولات، اقدام به خرید باسکول دیجیتالی محک در مدل های مختلف نمایند.

خرید باسکول محک و ویژگی های مهم آنها

باسکول محک با اوزان مختلف همچون 100 کیلویی، 300 کیلویی، 500 کیلویی، 1 تن و ... ساخته شده اند و در دسترس خرید صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. عمر مفید باسکول های محک بسیار بالا می باشد و به همین دلیل همچنان تولید و عرضۀ این برند باسکول در سطح بازار متقاضیان فراوانی دارد. این کمپانی با افزودن قابلیت های پیشرفته به باسکول توانسته اند سطح کاربری آن را ارتقاء ببخشند و میزان دخالت نیروی انسانی را کمتر نمایند. فروش باسکول ثابت محک از سایت تراز اران انجام می گیرد.

از قابلیت های عمدۀ دستگاه باسکول محک می توان به داشتن صفحه نمایشگر با کیفیت ال سی دی، حافظه داخلی، امکان اتصال به کامپیوتر، قابلیت اتصال به شبکه، جنس با دوام، مجهز بودن به پارسنگ، باطری داخلی، داشتن رنگ ضد خش و ... اشاره نمود. بدین ترتیب مدیران کسب و کار می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، مناسب ترین باسکول محک دیجیتالی را تهیه نمایند. 

اگر ساکن شهرستان هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تراز محک، به صورت آنلاین باسکول محک مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()