فروش انواع دستگاه سلفون کش در سایت تجهیزات:

همانطور که از نام این محصول می‌توان حدس زد مصارف آن کشیدن سلفون روی بسته بندی های مختلف می باشد. از  سلفون کش  مفید می‌توان در مشاغل بسیار زیادی استفاده کرد و تقریباً محدودیت کاری برای عملکرد آن وجود ندارد. حتی میتوان برای بسته بندی مواد پروتئینی و غذایی نیز از این دستگاه استفاده کرد، البته لازم به ذکر است که این دستگاه در سایزهای متفاوت تولید می شود و هر یک از مشاغل می توانند بنا به نیاز و مصرفشان یکی از نمونه های این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند.

بدیهی است که با استفاده از این دستگاه سرعت در کار چندین برابر خواهد شد و مطمئناً رسیدگی به مشتری ها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد، بنابراین بازده کاری بالا خواهد رفت. بی تردید دستگاه سلفون کش در بالا بردن راندمان کاری جایگاه ویژه ای در مشاغل گوناگون دارد، در نظر داشته باشید که دستگاه سلفون کش یک مدل خانگی نیز دارد که به راحتی می توان در مصارف خانگی از آن استفاده کرد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از نمونه‌های این دستگاه صحبت کنیم.

سایت تجهیزات - دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

در واقع این دستگاه همانطور که از نامش می توان حدس زد پوزیشنی روی میزی دارد و به وسیله آن می توان پوشش دهی و بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف را انجام داد. از دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر می توان برای بسته بندی مواد خوراکی، پروتئینی، تجهیزات الکترونیکی، فنی و غیره استفاده کرد. این دستگاه در خصوص موارد ذکر شده بسیار پرکاربرد می باشد.

سایت تجهیزات - عملکرد دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

طرز عملکرد این دستگاه رو میزی بدین شکل است که ابتدا هوای بسته را خالی کرده و پس از آن کالای مورد نظر را سلفون گیری و بسته بندی میکند. این امر باعث می شود که مواد مختلف و مواد غذایی در کوتاه مدت کپک و یا عرق نکنند و از این موضوع کاملا جلو گیری می‌شود. بدیهی است که مواد خوراکی که با این دستگاه سلفون گیری می شوند می توانند به مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشند.

سایت تجهیزات بررسی دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

این دستگاه از مکانیزم حرارتی برای سلفون کشیدن استفاده می کند و عملکرد آن به این ترتیب میباشد که به وسیله دو صفحه صاف و یک جایگاه که کار برای آن در نظر گرفته است قرار می گیرد. سپس رول سلفون را در جایگاه مخصوص آن بارگیری کرده و اقدام به سلفون گیری می‌کنند. کاربر بسته را روی یک سطح صاف جاگذاری می کند سپس سلفون بر روی بسته کشیده خواهد شد، در این مرحله دهانه سلفن را روی سطح استیل نگیر قرار می دهند و در این هنگام قسمتی که کاربر آن را جمع کرده است به یکدیگر می چسبند و بسته کامل آب بندی خواهد شد.

سطح این دستگاه توسط یک المنت گرم میشود، در نظر داشته باشید که گرمای این سطح را کاربر می تواند مطابق با نظر خود تنظیم کند. بی تردید گرمای سطح سلفون ارتباط مستقیمی با سرعت کار در بسته بندی دارد.

لازم به ذکر است که سرعت بسته بندی با این دستگاه رومیزی استیل نگیر ۱۰۰ بسته در ساعت می باشد. خرید بسته بندی وکیوم را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

سایت تجهیزات ویژگی های دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

درخصوص بدنه این دستگاه باید گفت که دارای یک بدنه بسیار مقاوم که از جنس استیل نگیر ساخته شده است می باشد، در واقع دستگاه های سلفون کش در سه مدل تولید می شوند اما هر کدام از این سه مدل دارای یک نوع جنس می باشند. جنسی که در این دستگاه به کار رفته است عبارت است از:

جنس فولادی

جنس استیل بگیر

جنس استیل نگیر.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()