دستگاه خمیر پهن کن و انواع آن در فروشگاه تجهیزات:

خمیر پهن کن وسیله ای است که از آن در جهت آماده کردن خمیر و یا به اصطلاح نازک کردن آن استفاده می شود. این وسیله به شکل بسیار ساده و با استفاده از وردنه‌ های غلطان خود خمیر را پهن میکند. از این  خمیر پهن کن مراکزی مانند پیتزا فروشی ها، نانوایی ها، غذاخوری ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و غیره به صورت گسترده استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که این وسیله نازک کردن و ورز دادن خمیر را بسیار سریع می کند همچنین پهن کردن خمیر را می تواند مکانیزه کند. در نظر داشته باشید که استفاده از این دستگاه برای مکان هایی که حجم بالای کاری دارند مناسب است.

این دستگاه سودمند با دو ویژگی مهم یعنی قدرت و پهن کردن خمیر می تواند به کاربر کمک کند، مطمئناً یکی از موارد مهم دیگر در انتخاب این دستگاه کیفیت ساخت جنس استفاده شده در آن می‌باشد. البته اگر بخواهید به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید مطمئناً طول وردنه و اندازه آن نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مطمئناً در بازدهی آن تغییر ایجاد خواهد کرد. دستگاه خمیر پهن کن در مصارف صنعتی آشپزخانه‌ ای بسیار پرکاربرد است و میتواند مصارف این مکانها که عموماً حجم بسیار بالایی از خمیر پهن شده است را تامین کند.

مطمئناً ورز دادن، صاف کردن، نرم کردن و نازک کردن خمیر به صورت اتوماتیک بسیار با کیفیت تر از روش دستی آن است. خصوصاً در نانوایی ها و پیتزا فروشی ها که این امر در خصوص محصول عرضه شده به مشتری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همچنین بسیار بهداشتی می باشد.

این وسیله پرکاربرد در سایزها و مدلهای مختلفی ساخته می شود و هر کدام برای ظرفیتهای خاصی طراحی شده اند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات مرکز خرید خمیر پهن کن:

لازمه وجود این دستگاه برای مراکزی مانند نانوایی و پیتزا فروشی امری اجتناب ناپذیر است و مطمئن افراد برای سرعت بخشیدن به ناز کردن و ورز دادن خمیر کاملا به این دستگاه وابسته هستند. در نظر داشته باشید که این دستگاه باید کاملا اورجینال و اصلی خریداری شود تا بتواند در استفاده های طولانی مدت کیفیت بازدهی خود را حفظ کند. بنابراین باید از مراکز معتبر که دارای اجناس اصلی هستند آن ها را خریداری کرد. اصل بودن دستگاه ارتباط مستقیم با استاندارد بودن و کارآمدی آن دارد، پیشنهاد ما به خریداران عزیز این است که دستگاه خمیر پهن کن مورد نظر خود را از سایت اینترنتی تجهیزات خریداری کنید. این سایت با رزومه کاری بسیار طولانی در زمینه فروش تجهیزات مختلف از اعتبار بسیار زیادی برخوردار می باشد. تمامی اجناس موجود در این فروشگاه اینترنتی کاملا اورجینال می باشند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و فروش مدلهای مختلف خمیر پهن کن:

همانطور که گفته شد این دستگاه دارای تنوع گسترده‌ای است، عموما این دستگاه در اندازه و شکل با مدل های دیگر خود متفاوت هستند. مثلاً خمیر پهن کنی که در پیتزا فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد بی تردید با خمیر پهن کن نانوایی ها کاملاً فرق دارد، این دستگاه در نمونه های زیر تولید شده‌ است:

دستگاه خمیر پهن کن رومیزی

دستگاه خمیر پهن کن ایستاده و بسیار بزرگ.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - قیمت دستگاه

این دستگاه توسط شرکت های متعددی ساخته می شود، یکی از شرکت هایی که در زمینه ساخت این دستگاه فعالیت می‌کنند شرکت فیمار می‌باشد. مطمئناً دستگاه های تولید شده توسط این شرکت از قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساخته شده در کشور خودمان برخوردار است. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بالای این دستگاه های خارجی استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت آنها می باشد. البته نکته مهم در خصوص قیمت دستگاه خمیر پهن کن این است که عموماً با افزایش طول خمیر و خروجی دستگاه قیمت آن نیز بالا می رود. در نظر داشته باشید که امروز در کشور ما قیمت ها بسیار نوسان دارند اما سایت تجهیزات تمامی قیمت های خود را متناسب با جیب اشاره مختلف جامعه تعیین کرده است، بنابراین می توانید به این سایت برای خرید خود مراجعه کنید. فروش دستگاه خمیر گیر در سایت انجام می گیرد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 517
نمایش همه
علاقه مندی ها ()