مشخصات چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

این چرخ گوشت ها دارای ابعاد کوچکتری نسبت به آنواع صنعتی می باشند و اغلب به شکل رومیزی طراحی و تولید می شوند.

جنس بدنه ی اکثر مدلهای چرخ گوشت نیمه صنعتی نیمه صنعتی از استیل ضد زنگ یا آلومینیوم آنادایز شده است. به همین علت دارای وزن پایینی می باشند و همچنین به آسانی میتوان آنها را شستشو و نظافت کرد.

قطعاتی مانند گلویی، روده، تیغه، پنجره و طوقه که قابل جدا شدن از بدنه هستند، غالبا از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند.

در ضمن میتوان گفت که اکثر این مدل از چرخ گوشت ها دارای دسته ای برای دنده معکوس هستند که زمان گرفتگی در حین چرخ کردن به کار می آید .

أنواع چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

همانطور که گفته شد چرخ گوشت نیمه صنعتی گستردگی و تنوع بالایی دارد و در زمینه های مختلفی ؛ از هتل و آشپزخانه صنعتی و غذاخوری و مطبخ گرفته تا کارخانه و فروشگاه و قصابی، مورد استفاده قرار می گیرد.

این چرخ گوشت ها به شکل رومیزی و ایستاده، چرخ دار و بدون چرخ، یخچال دار و بدون یخچال و تک فاز و سه فاز تولید می گردند. البته چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای دو نوع  تسمه ای و گیربکسی می باشد. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای :از زمان پیدایش چرخ گوشت برقی، از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات استفاده می گردید و با روی کار آمدن چرخ دنده و گیربکس، انواع تسمه ای همچنان کارایی و جایگاه خود را حفظ کرده اند. چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای از جمله پر فروش ترین مدل ها می باشد و با چرخ کردن مواد غذایی آبدار مانند سیب زمینی و پیاز به همراه گوشت در میان کبابی ها و فست فودها محبوبیت دارد.

 

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()