بهترین مرکز فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی یعنی سایت مینروا امگا :

دستگاه چرخ گوشت نیمه صنعتی امروزه جزء جدایی ناپذیر زندگی ما انسان‌ ها شده است، بسیاری از مراکز بدون این دستگاه قادر به ادامه کار نیستند. چرخ گوشت را می توان در دو گروه کلی تقسیم بندی کرد، این دو گروه عبارت است از:

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت صنعتی.

تا حدودی میتوان از پسوند نیمه صنعتی و صنعتی مصارف این دستگاه را حدس زد. توجه داشته باشید که چرخ گوشت نیمه صنعتی به چرخ گوشت نیمه صنعتی قصابی نیز شهرت دارد زیرا عموماً از این چرخ گوشت نیمه صنعتی در مراکز شهری استفاده می شود. اما از نوع صنعتی در مراکز تولیدی مانند کارخانجات و مراکز بسته بندی مواد پروتئینی بیشتر استفاده می شود. بدیهی است که قیمت این دستگاه ها بسته به مصارف آنها تعیین می‌شود مثلاً چرخ گوشت های نیمه صنعتی از قیمت های پایین تری نسبت به چرخ گوشت های صنعتی برخوردارند.

چرخ گوشت های صنعتی به لحاظ توان و قدرت بسیار نیرومند می باشند و برای بازدهی گسترده ای تولید شده اند، چرخ گوشت نیمه صنعتی توان و بازدهی کمتری نسبت به نوع صنعتی دارند.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص چرخ گوشت نیمه صنعتی یا قصابی این است که از این مدل چرخ گوشت نیمه صنعتی در مصارف خانگی نیز می توان استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید میزان سر و صدای این دستگاه ها با استفاده از فناوری مدرن امروزی بسیار کم می باشد، بنابراین به سادگی می توان در مصارف خانگی نیز از آنها استفاده کرد. این دستگاه ها بسیار با کیفیت ساخته می شوند بنابراین اگر برای مصارف خانگی یکی از مدل‌ های مختلف آن را تهیه کنید مطمئناً بدون هیچ دردسری می توانند چندین سال به کار خود ادامه دهند.

در ادامه مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های معروف چرخ گوشت نیمه صنعتی صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب آن در خصوص چرخ گوشت معرفی شده استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی مینروا امگا - درباره کمپانی تولید کننده چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار:

کمپانی فیمار در کشور ایتالیا واقع شده است و نزدیک به نیم قرن است که در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و دستگاه های صنایع غذایی و آشپزخانه های صنعتی فعالیت می کند. این شرکت به سادگی در طول این مدت بسیار معروف و قابل اعتماد شده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت و معروفیت کمپانی فیمار مطمئناً مرغوبیت و کیفیت تجهیزات صنعتی و صنایع غذایی تولیدی این کمپانی می باشد.

در واقع کمپانی فیمار وجهه ای جهانی دارد. در خصوص کیفیت و معروفیت کمپانی فیمار بازار ایران نیز از این کالاهای با کیفیت بی نصیب نمانده است و یکی از اصلی ترین وارد کننده های محصولات کمپانی فیمار بوده است. یکی از کمپانی های مطرح در خصوص واردات محصولات فیمار که نمایندگی انحصاری واردات این محصولات را بر عهده دارد شرکت براکس است.

فروشگاه اینترنتی مینروا امگا - موتور چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل ۱۲s:

در خصوص موتور چرخ گوشت فیمار باید گفت که قدرت این موتور ۱ اسب بخار می باشد. با توان این موتور چرخ گوشت قادر است ۱۶۰ کیلوگرم در هر ساعت ظرفیت بازدهی برای چرخ کردن گوش داشته باشد. عموماً این حجم مذکور برای مراکزی مانند قصابی ها، کبابی ها و همینطور مراکز توزیع غذا کاملا مناسب می باشد. البته از این چرخ گوشت در مراکز کوچک تهیه غذا و آشپزخانه های جمع و جور نیز می توان استفاده کرد. برخی نیز به دلیل کیفیت و قیمت مناسب این محصول نسبت به نمونه های دیگر برای مصارف خانگی نیز از آن استفاده می کنند. شما می توانید این محصول را از مرکز  خرید چرخ گوشت امگا با قیمتی بسیار مناسب و کاملا اورجینال خریداری کنید.

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()