ویدئو پروژکتور از دستگاه هایی است که به منظور نمایش تصاویر و اطلاعات کامپیوتری استفاده می شود. از اجزای مهم و اساسی دستگاه ویدئو پروژکتور می توان به لنز و لامپ اشاره نمود که با نحوۀ صحیح قرارگیری آنها در کنار یکدیگر می توان داده های پردازش شده را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایشگر به مخاطبان نشان داد. فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته تری نسبت به گذشته صورت می گیرد. از این رو استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور توانسته در برخی از مواقع جایگزین مناسبی برای تلویزیون و مانیتور به شمار رود.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان سازندۀ دستگاه های پروژکتور ایرانی در داخل کشور فعالیت خود را آغاز نمود. با بهره گیری از فناوری روز و تخصص مهندسین مجرب توانسته اند موفق به ساخت نسل جدید از دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی پرتابل گردند.

مشخصه های اصلی ویدئو پروژکتورهای نیزار کالا

از مهمترین مشخصات فنی دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزار کالا می توان به تجهیز بودن به قابلیت های پیشرفته و قیمت مناسب آن اشاره نمود که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم. مدل های جدید ویدئو پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و همانند گوشی های هوشمند اکثر افراد توانایی کار کردن با منوی تنظیمات این نوع دستگاه را دارند.

در واقع ویدئو پروژکتور وای فای دار متقاضیان زیادی دارد و به راحتی می توان این دستگاه را در موقعیتی در محیط قرار داد. به طور کلی فروش ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت و امکاناتی که بدان تجهیز می باشد، صورت می گیرد. ضمن آنکه قیمت ویدئو پروژکتور نیز بر همین عوامل تعیین می گردد.

برای سفارش خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با امکانات پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان مدل های متنوع این دستگاه، محصول مورد پسند خود را با قیمت مناسب همراه با گارانتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()