قیمت باسکول دست دوم

باسکول ها قیمت های متفاوتی دارند. اما قیمت  باسکول  دست دوم و کارکرده باتوجه به میزان سلامت، کارکرد و دقت آن در وزن کردن اجسام و اقلام مختلف سنجیده می شود. علاوه براین، طول عمر باسکول، برند و نوع تجهیزات به کار رفته در آن بر قیمت نهایی خرید باسکول دست دوم تاثیر می گذارد. به طورکلی خریدار و فروشنده برای قیمت این دستگاه با هم به توافقات نهایی خواهند رسید.

آیا خرید باسکول دست دوم صرفه اقتصادی دارد؟

زمانی که شما تمایل به خرید جنس دست دومی دارید، به حتم به دنبال صرفه جویی در هزینه خود هستید. باسکول های دست دوم نیز جز این قاعده هستند. البته در خرید این دستگاه های دست دوم حتماً دقت کنید و معایب آن ها را نیز در نظر بگیرید. در واقع شما به عنوان خریدار موظف هستید که تمام جوانب را به طور کامل بررسی کنید و تصمیم خود را به درستی بگیرید.

هزینه های جانبی باسکول دست دوم

همان طور که می دانید این نوع باسکول ها ممکن است کیفیت و قابلیت های یک باسکول نو را نداشته باشند. به همین دلیل امکان دارد خرید آن شما را به دردسر بیندازد و هزینه های اضافی برای شما ایجاد کند. به عنوان مثال شاید یکی از اقلام باسکول بعد از مدتی خراب شود، در این صورت شما باید آن را به سرعت تعمیر کنید.

همچنین بعضی از این باسکول های کارکرده باید دوباره نصب و راه اندازی شوند. مسلماً در چنین شرایطی هزینه های آن بر دوش شما خواهد بود. علاوه بر این هنگامی که این دستگاه را خریداری می کنید، باید با استفاده از جرثقیل یا وسایل نقلیه دیگر آن را جابه جا کنید. امروزه قیمت و هزینه های کرایه ماشین بسیار است.  به همین دلیل از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه نخواهد بود.

معایب باسکول دست دوم

باسکول  دست دوم مانند تمامی محصولات کارکرده مزایا و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. در ادامه این قسمت تعدادی از معایب خرید باسکول های کارکرده و دست دوم را بیان کرده ایم.

باسکول های دست دوم و استهلاک بالا

برخی از باسکول های دست دوم در مقایسه با دیگر وسایل عملکردهای خوبی دارند، ولی بعضی از آن ها برای مدت زمان طولانی کارکرده اند و به همین دلیل استهلاک بسیار بالایی را دارند.

باسکول های کارکرده معمولا زود خراب می شوند

امکان دارد در هنگام خرید باسکول از آن راضی باشید و دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد. اما برخی از این باسکول ها ممکن است، تعمیر شده باشند. به همین دلیل بعد از گذشت زمان نه تنها این دستگاه ها با مشکلاتی روبه رو می شوند، بلکه هزینه های بالایی را نیز برای شما ایجاد خواهند کرد.

در واقع شما نمی توانید به درستی از صحت و سلامت باسکول ها مطمئن شوید. حتی ممکن است که کارشناسان مربوطه اشتباهاتی را نیز مرتکب شوند. پس اگر قصد خرید باسکول های کارکرده را دارید، هم بهتر است خیلی ریزبین باشید و هم با چند نفر در مورد آن ها مشورت کنید. خرید باسکول بی نظیر و ... را از سایت تجهیزات انجام دهید.

 خرید باسکول های دست دوم تولید کارخانه جات داخلی را  تا حد زیادی کاهش می دهند

مسلماً زمانی که شما اقدام به خرید دستگاهی کارکرده می کنید، درخواست برای باسکول های نو کم می شود. به همین دلیل بسیاری از کارخانه هایی که در داخل کشور در حوزه تولید باسکول فعالیت می کنند، با کاهش تقاضا مواجه می شوند. در نتیجه نه تنها تولید این کارخانه ها کم خواهد شد، بلکه امکان ورشکستگی آن ها نیز وجود دارد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()