باسکول نوعی ترازوی دیجیتال است که برای وزن کردن اجسام مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواع مختلفی از  باسکول وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را بهترین برند باسکول آشنا کنیم.

بهترین برند باسکول

باسکول ها انواع مختلف و کاربردهای گوناگون دارند. علاوه بر این برندهای باسکول هم بسیار متفاوت هستند. در ادامه این مطلب سعی داریم که بهترین برندهای باسکول را بررسی کنیم.

باسکول پند

 این نوع باسکول توسط مهندسان ایرانی طراحی شده است که کاربردهای ساده و ظرفیت های گوناگونی نیز دارد. باسکول پند بهترین برند باسکول محسوب می شود. در این نوع باسکول صفحه نمایشگر آن متحرک است. همچنین باسکول پند ساعت و تاریخ را روی نمایشگر خود به خوبی نشان می دهد. به طورکلی این نمایشگر بسیار واضح است.

 از مزیت های دیگر این باسکول این است که بعد از استفاده از آن امکان شستشوی کفه باسکول نیز وجود دارد. باسکول پند امکانات پیشرفته ای نیز دارد. شما می توانید با استفاده از پورت، باسکول را به کامپیوتر متصل کنید و به وسیله شارژر داخلی آن را شارژ کنید. خوب است بدانید که باسکول پند به راحتی به چاپگر جانبی نیز وصل می شود.

باسکول محک

باسکول محک محصول شرکت توزین توان سنجش است. این باسکول انواع مختلفی دارد که هرکدام وظایف خاصی را انجام می دهند. به عنوان مثال، باسکول 100 کیلویی ثابت سینی گالوانیزه دارد و جز بزرگ ترین نوع از باسکول های محک محسوب می شود. همچنین باتری آن به گونه ای است که به راحتی شارژ خواهد شد. از دیگر عملکردهای این باسکول می توان به متصل شدن آن به کامپیوتر اشاره کرد.

باسکول 100 کیلویی محک یک باسکول نیمه سنگین است که می تواند اجسام مختلف را در طی چند مرحله اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که به راحتی می تواند اقلام مختلف را شمارش کند. باسکول محک به دلیل داشتن نمونه های مختلف جز بهترین برندهای باسکول است.

باسکول کارا توزین

این باسکول برای مصارف صنعتی استفاده می شود. از مهم ترین مزیت های این محصول دقت و سرعت آن است. شما می توانید به راحتی و با خیالی راحت از این دستگاه استفاده کنید، زیرا امکان بروز خطا در باسکول کارا توزین وجود ندارد. این باسکول بدنه بسیار محکم و مقاومت بالایی دارد. باسکول کارا توزین انواع مختلفی نیز دارد که هرکدام سینی هایی با اندازه های مختلف دارند و هر شخصی می تواند متناسب با سلیقه خود یکی از این مدل ها را انتخاب کند. باسکول رولیک، باسکول غلتکی، باسکول لاشه کش گونه های مختلف باسکول کارا توزین هستند. این باسکول علی رغم کاربردها و قابلیت های مختلف آن بسیار مقرون به صرفه هستند و در کشاورزی نیز استفاده می شوند. فروش باسکول دیواری توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

باسکول اورایت

باسکول اورایت نیز همانند باسکول های قبلی انواع مختلفی دارد. باسکول جرثقیلی 5 تن اورایت با یکی از نمونه های این باسکول است. از باسکول اورایت می توان در ساخت وساز، کارخانه های صنعتی، کشتیرانی و هوافضا استفاده کرد. خوبی این دستگاه این است که به مدت یک سال گارانتی دارد. باسکول اورایت مجهز به سپر حرارتی است. این سپر سبب می شود که باسکول بتواند در محیط هایی که حرارت بالا دارند، به خوبی کار کند. این دستگاه از مقاوم ترین فلزها ساخته شده است و می تواند وزن های 5 کیلو را تحمل کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()