تجهیزات کافی شاپ شامل دستگاه و ابزارآلات مختلفی می باشد که مجموعۀ هولدین پارسه قصد دارد با گردآوری این مقاله، شما را بیشتر با این نوع تجهیزات آشنا سازد.

اگر تمایل به راه اندازی کافی شاپ دارید، پیشنهاد می کنیم مدت زمان اندکی از وقت خود را برای مطالعۀ این مقاله اختصاص داده و آشنایی ابتدایی نسبت به برخی از پرکاربردترین تجهیزات کافی شاپ بدست آورید.

با مراجعه به هولدینگ پارسه به راحتی می توانید کلیۀ تجهیزات کافی شاپ، رستوران و آشپزخانه های صنعتی را تهیه نمائید. این مجموعه بیش از یک دهه دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ واردات و عرضۀ این نوع تجهیزات با برندهای معتبر در سراسر کشور می باشند.

معرفی انواع تجهیزات کافی شاپ

پیچر قهوه، دریپر قهوه، وارمر برقی رومیزی ، دستگاه کرپ ساز برقی، آسیاب قهوه شیشه ای و یا فلزی با ظرفیت بالا، شیر داغ کن، اسپرسو ساز، دستگاه رست قهوه، آبمیوه گیری، گل خامه زن سودا ساز، عصاره گیر و ... برخی از رایج ترین دستگاه هایی است که به عنوان تجهیزات کافی شاپ جهت افتتاح یک کافی شاپ نیاز به تهیۀ آنها با برند و ظرفیت های مختلف دارید.

از جمله برندهای معروفی که مجموعۀ هولدینگ پارسه اقدام به واردات و فروش تجهیزات کافی شاپ می نماید می توان به برندهای کنتی، اگرو، کامپک، باراتزا، کورتیس، جی مستر، سرافی، بلند تک، هورام، آراگون، لاسله، مسا، کفتو، بریتا، فروکوسلو و ونوستا اشاره نمود.نکات متعددی در حوزۀ راه اندازی کافی شاپ وجود دارد که می توان به میزان سرمایۀ اولیه، مساحت کافی شاپ و حجم مشتری احتمالی برای کافی شاپ اشاره نمود. با تهیۀ ابزارآلات و تجهیزات کافی شاپ مناسب، به راحتی می توانید این کسب و کار را با موفقیت راه اندازی نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید تجهیزات کافه با قیمت مناسب می توانید با واحد فروش هولدینگ پارسه تماس حاصل فرمائید.

استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه:

09015053977

021-2978532

ایمیل:  info-At-ParseHolding.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()