باسکول ابزاری است که برای وزن کشی اجسام سنگین و فوق سنگین طراحی و تولید شده است و تفاوت آن با ترازو در حداکثر ظرفیتی است که می توانند بسنجند. باسکول نیز مانند ترازو دارای دو مدل دیجیتال و مکانیکی است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید باسکولهای حرفه ای و متنوع استفاده از ترازوی مکانیکی منسوخ گردیده است. فروش ترازو توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

از آنجاییکه باسکول های دیجیتال اجسام بسیار سنگین و حجیم را وزن میکنند نسبت به ترازو دارای ابعاد بزرگتری هستند و بدنه آنها از جنس های با کیفیت بالا و صنعتی و مقاوم در برابر صدمات و همچنین ضرباتی که در هنگام وزن کشی اجسام سنگین به باسکول وارد می شود ساخته شده است .

از باسکول در واحدهای صنعتی بزرگ مانند کارگاه های تولیدی، کشاورزی، عمده فروشی و انبارها، صنايع نساجي، سيم و كابل، صنایع شيميايي، شرکتهای داروسازی ، صنایع آرايشي و بهداشتي و ميادين ميوه و تره بار استفاده میکنند.

باسکول های دیجیتال انواع مختلفی دارند  مانند : باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، باسکول آویز ، باسکول جاده ای ، باسکول باشگاه ، باسکول پزشکی ، باسکول دام کش و غیره

با گسترش استفاده روزافزون از مدلهای مختلف باسکول دیجیتال در زمینه های مختلف صنعتی ، خرید و فروش باسکول امری طبیعی می باشد.

فروشگاه تجهیزات با ارائه باسکولهایی با مدلهای متنوع از برندهای معتبر ایرانی و خارجی ، بر پایه نیاز مصرف کنندگان بزرگترین شرکت فروش باسکول در ایران می باشد. فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات هم به شکل حضوری و هم اینترنتی صورت می‌گیرد.

سایت فروشگاه تجهیزات با داشتن کارشناسان مجرب و تجربه ای 7 ساله در زمینه فروش باسکول، با جمع آوری اطلاعات و بررسی جامع و کامل هر نوع باسکول، انتخاب آسان و مناسبی را برای خریداران فراهم می  کند. خرید ترازو آزمایشگاهی را از سایت انجام دهید.

باسکول هایی با ظرفیت 60 کیلوگرم تا 30 تن در مجموعه فروشگاه تجهیزات جمع شده است که از کسب و کارهای خرد تا مراکز صنعتی بزرگ را پوشش می دهد.

یکی از عوامل تاثیرگزار در خرید و فروش باسکول قیمت آن می باشد. قیمت فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات از 400 هزار تومان شروع می شود و تا 9 میلیون تومان افزایش می یابد. البته با توجه به اوضاع پرنوسان قیمت ها سایت فروشگاه تجهیزات قیمتها را به روزرسانی کرده و کاربران را در جریان آخرین اخبار قیمتها قرار میدهد. سایت تجهیزات به متقاضیان و خریداران اطمینان می دهد که این سایت مناسب ترین قیمت را برای فروش باسکول ارئه می دهد. 

فروشگاه تجهیزات مرجع فروش باسکول ثابت، فروش باسکول متحرک ، فروش باسکول جاده ای ، فروش باسکول دیواری و فروش باسکول آویز می باشد .

از بهترین مارک های باسکول دیجیتال که در سایت فروشگاه تجهیزات عرضه می گردد می توان به شرکتهای داخلی محک، بی نظیر ، پند و سهند اشاره نمود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()