این مقاله توسط مجموعۀ نیزار کالا در خصوص دستگاه ویدئو پروژکتور گردآوری شده است تا افرادی که قصد خرید آن را دارند، بتوانند مناسب ترین دستگاه را با قابلیت های پیشرفته تهیه نمایند. ویدئو پروژکتور با اسامی دیگری همانند دیتا پروژکتور، مدیا پلیر و یا پروجکشن نیز شناخته می شود. پروژکتور وسیله ای است که از آن تنها به عنوان نمایشگر استفاده می شود. فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع تری نسبت به گذشته صورت می گیرد. بدین ترتیب مدارس، محیط های دانشگاهی، شرکت ها، سالن های اجتماعات، هتل ها و ... می توانند بر حسب نیاز از مزایای پروژکتور با قابلیت پخش تصاویر فول اچ دی استفاده نمایند.

فروشگاه نیزار کالا از فروشندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های پروجکشن همچنان به فعالیت خود در سراسر کشور ادامه می دهد. البته نیزار کالا از اولین سازندگان مجرب در زمینۀ ویدئو پروژکتور می باشد.

آخرین قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. در اصل قیمت دستگاه های پروژکتور بر اساس قابلیت هایی که بدان مجهز هستند، تعیین می گردد. افزایش سطح قابلیت های دستگاه و بهره گیری از فناوری روز دنیا جهت ساخت آنها، به نوعی استفاده از ویدئو پروژکتور را برای کاربران راحت تر نموده است. افراد به سهولت می توانند دستگاه های منبع دیجیتالی را با استفاده از قابلیت WiFi به یکدیگر متصل نموده و بدین وسیله شرایط را برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ در هر موقعیتی فراهم آورند.

ویدئو پرژکتور پرتابل نسبت به مدل های قدیمی پروژکتور از ابعاد و وزن کمتری برخوردار است و راحت تر می توان آن را جابجا نمود. افرادی که در مکان های مختلف نیازمند به این دستگاه هستند، می توانند از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور بهره مند گردند. بدون شک با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید از میان محصولات این مجموعۀ معتبر، دستگاه مورد پسند خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()