چند سال گذشته از دستگاه های پروژکتور تنها برای محیط های آموزشی و اداری استفاده می نمودند و تنها در امور کاری از آنها استفاده می نمودند ولی امروزه بیش از گذشته محبوب می باشد. چرا که از نظر سایز کوچکتر شده است و در عین حال قابلیت های پیشرفته ای به آن افزوده اند. فروش  ویدئو پروژکتور اندرویدی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون امکان کار کردن با این دستگاه به سهولت انجام می گیرد. ویدئو پروژکتور اندرویدی همانند دستگاه های دیجیتال هوشمند همچون موبایل مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و امکان تنظیم نور، صدا، ابعاد تصویر و ... توسط کاربر به راحتی صورت می پذیرد.

فروشگاه نیزار کالا از اولین سازندگان و عرضه کنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و روز بروز بر تنوع مدل های مجموعه بیافزاید.

خرید بهترین ویدئو پروژکتور اندرویدی

چند سال اخیر شاهد رشد فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور اندرویدی در سطح بازار می باشیم چون خیلی از افراد علاقه مند به تماشای فیلم و سریال مورد پسند خود بر روی پردۀ نمایشگر پروجکشن هستند. به طور کلی ویدئو پروژکتور از جمله وسایل جدا نشدنی در امور آموزشی به شمار می رود و شاهد کاربرد آن در اتاق های فکر، دفاتر جلسات، سالن همایش، مراکز تبلیغاتی، محیط های آموزشگاهی، دانشگاهی و مدارس می باشیم. علاوه بر آنکه در منازل نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی که قابلیت پخش تصاویر سه بعدی با رزولوشن بالا، قیمت مناسب و ابعاد کوچک تر برخوردار هستند، بیش از مدل های قدیمی مورد استقبال قرار گرفته است.

برای راهنمایی بیشتر و مشورت جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی پیشرفته می توانید با کارشناسان فروش نیزار کالا تماس حاصل فرمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()