ترازو وسیله ای است که از آن جهت اندازه گیری جرم اجسام مختلف استفاده می شود. اگر به بازار فروش لوازم خانگی سر بزنید می توانید ترازو های مختلفی را مشاهده کنید. یکی از انواع ترازو، ترازوی فروشگاهی می باشد. انواع مختلف  ترازوی فروشگاهی را می توانید در فروشگاه های مختلف در سراسر شهر مشاهده نمایید. از ترازوی فروشگاهی بیشتر در میوه فروشی ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های خوار و بار فروشی، برخی از سوپر مارکت های کوچک و … استفاده می شود. جالب است بدانید که یکی از برند های مشهور ترازو در بازار برند تراز محک می باشد. تراز محک برندی معتبر ساخت شرکت توزین توان سنجش است که انواع مختلف ترازو را تولید می کند و در زمینه تولید ترازوی فروشگاهی تاکنون توانسته فروشگاه داران را راضی نگه دارد.

خرید ترازوی فروشگاهی تراز محک

اگر شما هم صاحب یا مدیر یک فروشگاه بزرگ یا کوچک می باشید بدون شک ترازو یکی از ارکان اصلی فروشگاه شماست؛ چرا که در بیشتر فروشگاه ها از ترازو استفاده می شود. برای مثال برای اندازه گیری جرم میوه، خوار و بار و … به ترازو نیاز است. خرید ترازوی فروشگاهی بسیار آسان می باشد. برای خرید ترازو می توانید به فروشگاه های لوازم خانگی مراجعه کنید. فروش ترازو برند تراز محک در سایت تراز محک انجام می شود و شما می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت آن به نشانی سایت این مرکز با طیف وسیعی از انواع ترازوی فروشگاهی روبرو شوید و از میان صد ها مدل مختلف، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت ترازوی فروشگاهی تراز محک

در رابطه با قیمت خرید ترازوی علمک دار محک باید بگوییم که این ترازو ها از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند. قیمت های بروز ترازو های تراز محک مدل فروشگاهی نیز در سایت آن موجود می باشد و به راحتی با مراجعه به وب سایت رسمی تراز محک از قیمت های آن با خبر شوید. قیمت های این ترازو ها بسیار مقرون به صرفه هستند و از این جهت نیز بهترین گزینه جهت خرید هستند.

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()