خرید بارکد خوان از فروشگاه تجهیزات :

دستگاه بارکدخوان همانطور که از نامش می توان حدس زد برای خواندن بارکد های مختلف از آن استفاده می شود. دستگاه های بارکدخوان به دو صورت ثابت و سیار قابل استفاده هستند، برخی از آنها به صورت سیمی کار می کنند و برخی دیگر به صورت وایرلس می باشند. مطمئناً استفاده از این دستگاه برای فروشگاه های بسیار بزرگ که دارای مراجعه کنندگان بسیاری است لازم و ضروری می باشد، زیرا با استفاده از این دستگاه کاربران می‌توانند سرعت بسیار زیادی در خرید و فروش و ثبت کالا داشته باشند در نظر داشته باشید که امروزه اتوماسیون کردن محل کار یکی از امتیازات فروشگاه های پر رونق و پر مشتری می باشد و در سراسر دنیا این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین استفاده از دستگاه های گوناگون در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد، در ادامه یکی از مدل های معروف این دستگاه را معرفی می کنیم با ما همراه باشید. خرید بارکد خوان  را از سایت انجام دهید. 

خرید بارکد خوان از سایت تجهیزات ویژگی های این دستگاه و خرید بارکد خوان دیتالاجیک مدل gryphon gd4132:

این بارکد خوان از ترکیب رنگ خاکستری و مشکی ساخته شده است و به واسطه طراحی منحصر به فرد آن کاربر در جابجایی و استفاده از آن کوچکترین مشکلی ندارد، این دستگاه دارای درگاه های usb و سریال می باشد که با استفاده از این درگاه ها کاربر قادر است دستگاه را به رایانه و چاپگر متصل کند. بدین ترتیب با استفاده و خرید بارکد خوان می توان نتایج اسکن را به آنها انتقال داد، البته در کنار انتقال نتایج اسکن میتوان از این اسکن ها نیز یک نسخه چاپ کرد.

خرید بارکد خوان از سایت تجهیزات می تواند بسیار هوشمندانه باشد. یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص استفاده و خرید بارکد خوان ها این است که مطمئناً این دستگاه دائماً در برابر عوامل مختلف محیطی مانند گرد و غبار، نور آفتاب، رطوبت دست و غیره می باشند و حتی امکان دارد مایعاتی مانند چای در هنگام کار با دستگاه روی آنها ریخته شود، بنابراین تولید کنندگان با استناد بر این مطالب درجه حفاظتی بسیار مناسبی را برای این دستگاه بارکدخوان در نظر گرفته‌اند تا کوچکترین آسیبی به آن وارد نشود. بارکدخوان دیتالاجیک مدل gryphon gd4132 دارای درجه حفاظتی ip ۵۲ می باشد، بنابراین به سادگی می‌تواند در برابر عوامل ذکر شده استحکام داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که این درجه حفاظتی دستگاه را قادر ساخته است تا در افتادن هایی که از فاصله حداکثر یک و نیم متر اتفاق می‌افتد کوچکترین آسیبی به آن وارد نشود.

خرید بارکد خوان از سایت تجهیزات - خرید بارکد خوان دیتالاجیک مدل gryphon gd4132:

در خصوص وزن و خرید بارکد خوان باید بگویم که دارای وزنی معادل ۱۸۰ گرم می باشد و ابعاد آن نیز ۷×۱۰×۱۸ سانتی متر است.

به عنوان مطلب آخر در خصوص خرید بارکد خوان باید بگویم که خریداران عزیز برای دریافت این دستگاه باید به مراکز معتبر مراجعه کنند تا بتوانند دستگاه اصلی را خریداری کنند. توصیه ما به شما خریداران این است که از سایت اینترنتی تجهیزات برای خرید خود استفاده کنید زیرا این سایت با رزومه کاری طولانی در خصوص خرید و فروش کالا کاملاً اعتبار خود را در بین خریداران بالا برده است و تمامی اجناس این مرکز دارای اصالت کالا، گارانتی و خدمات بعد از فروش می باشند. در نظر داشته باشید که سایت اینترنتی تجهیزات فروش این دستگاه را همراه با گارانتی ۱۲ ماهه به خریداران ارائه می‌کند. قیمت فروش بارکدخوان دیتالاجیک در این فروشگاه به صورت استثنایی تعیین می شود در واقع در کمتر فروشگاهی می توان قیمت های بسیار مناسب محصولات فروشگاه تجهیزات را یافت. با خرید این محصول باعث افزایش سرعت فروش خود و همچنین افزایش تعداد مشتریان خود شوید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()