چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی از مهمترین تجهیزات آماده سازی مواد غذایی برای رستوران ها، قصابی ها و تمام کسب و کارهایی است که احتیاج به آماده کردن و چرخ کردن حجم زیادی از گوشت دارند.

چرخ گوشت صنعتی می تواند گوشت های یخ زده و تکه های بزرگ گوشت را به راحتی چرخ کند.

 

أنواع چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه تجهیزات

تنوع در چرخ گوشت صنعتی بسیار زیاد است که در دو نوع یخچال دار یا بدون یخچال؛ ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شوند که نوع ایستاده مرسوم تر می باشد و به دلیل وزن زیادشان، به پایه چرخدار نیز مجهز می باشند تا به آسانی جابجا شوند. البته ترمز هم برای چرخ ها به منظور ثابت نگه داشتن دستگاه تعبیه می شود.

 

فروشگاه تجهیزات انواع چرخ گوشت صنعتی بر اساس مکانیزم را به دو دسته اصلی زیر تقسیم بندی می کند:

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای

در این چرخ گوشتها از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می شود. از مزایای چرخ گوشت تسمه ای این است که به راحتی می توان مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی و یا پیاز را به طور جداگانه و یا همراه با گوشت، چرخ کرد. این کار صدمه ای به قطعات داخلی این چرخ گوشت صنعتی وارد نمی کند، زیرا تسمه از جنس پلاستیک است و با آب این مواد غذایی واکنش نشان نمی دهد.

 

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

در این چرخ گوشتها، از چرخ دنده و گیربکس جهت انتقال دهنده انرژی از موتور به قطعات استفاده می شود. چرخ گوشت گیربکسی می تواند در قدرت ها و توان های مختلف نیز کار کند.

 

قابلیتهای چرخ گوشت صنعتی: فروشگاه تجهیزات

در این نوع از چرخ گوشت ظرفیت تولی ،کیفیت قطعات و دوام آن‌ها بسیار بالاتر از نوع خانگی و نیمه صنعتی می باشد و معمولاً در فروشگاه‌های پروتئینی، رستوران‌ها، فست فود های بزرگ و کارخانجات تولید و فراوری گوشت و سوسیس و کالباس استفاده می شود و سرعت عمل و بازدهی آشپزخانه های صنعتی را به شکل چشمگیری بالا می برد.

با توجه به این که چرخ گوشت صنعتی به طور مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارد و بهداشت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به طور کامل از استیل ضدزنگ ساخته می شود. از اینرو قابلیت جدا کردن برخی از قطعات و شست‌وشوی آنها میسر می باشد. بدنه و قطعات چرخ گوشت صنعتی با جنس مناسب و ضد آب تولید می شوند. جنس بدنه ی چرخ گوشت باید از استیل و یا آلومینیوم آنودایز شده باشد تا از دستگاه در برابر آسیب های احتمالی و آلودگی هایی نظیر چسبندگی مواد گوشتی به آن محافظت کند.

موتور قدرتمند یکی از مهم ترین ویژگی های چرخ گوشت صنعتی است. نوع موتور استفاده شده در چرخ گوشت صنعتی از نوع تک فاز یا سه فاز می باشد؛ نوع موتور می‌تواند سرعت چرخ کردن گوشت و همچنین میزان قدرت را تعیین نماید. هر چقدر توان موتور چرخ گوشت بالا باشد به همان اندازه قدرت چرخ کردن و بازدهی آن نیز بیشتر است.

قطعات چرخ گوشت باید دارای مقاومت لازم جهت چرخ کردن گوشت با کیفیت را داشته باشند.

بهترین چرخ گوشت صنعتی معمولا دارای قطر تیغه های 32، 42 و 52 می باشد.

 

خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه تجهیزات

در میان برندهای خارجی چرخ گوشت صنعتی، می توان به چرخ گوشت ایتالیایی امگا و مینروا اشاره نمود که در فروشگاه تجهیزات مدلهای متنوعی از این برند به فروش می رسد. با مراجعه با سایت فروشگاه می توانید اطلاعات کاملی از مدلهای مختلف چرخ گوشت صنعتی را به دست آورید و سپس آگاهانه و با دانش نسبت به  خرید چرخ گوشت  اقدام نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()