فروشگاه اینترنتی تجهیزات - چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

کمپانی آلفا استیل غلامی در جهت تولیدات تجهیزات ویژه صنایع غذایی فعالیت می کند. کمپانی معتبر آلفا استیل در واقع نزدیک به سه دهه است که در این زمینه فعالیت مستمر دارد ، چرخ گوشت صنعتی  که کمپانی آلفا تولید می کند در دو مدل عرضه می شوند، این دو مطلب به شرح زیر می باشند:

مدل اول ظرفیت کاری آن در حدود ۶۰۰ کیلوگرم می باشد که به آلفا ۴۲ معروف است، مدل دوم ظرفیتی در حدود ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت دارد و به آلفا ۳۲ معروف می باشد. 

چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲ ساختار ایستاده دارد و در ساختار خود دارای چهار چرخ می باشد، این چرخ ها در امر جابجایی دستگاه به کاربر کمک می کند. در نظر داشته باشید در هنگام کار چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲ به هیچ عنوان لرزش و یا حرکت ندارد، چرخ هایی که برای جابجایی در این چرخ گوشت تعبیه شده‌اند دارای ترمز می باشند. بنابراین در هنگام کار ترمز آنها توسط کاربر اعمال می شود و دستگاه کاملاً ثابت می باشد. سینی بسیار بزرگی برای این چرخ گوشت در نظر گرفته شده است که کاملا برای حجم سنگین کاری مناسب می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - طراحی ظاهری چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

در نظر داشته باشید که طراحی ظاهری عموماً در چرخ گوشت صنعتی آلفا و دیگر چرخ گوشت های صنعتی در نظر گرفته نمی شوند، زیرا اساساً در فضاهایی از این دستگاه استفاده می شود که بیشتر مسائل کاری، ظرفیت دستگاه و طول عمر آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لازم به ذکر است که فضاهایی که این چرخ گوشت کار می کند و عموماً بسیار خشک و خشن می باشند بنابراین زیبا بودن و ارگونومی بودن دستگاه به هیچ عنوان مسئله مهمی نیست.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مصارف چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

چرخ گوشت صنعتی آلفا به واسطه توان و ظرفیت بالایی که دارند مصارف بسیار گسترده ای نیز دارا می باشد، از این محصول در اماکنی مانند رستوران ها، هتل ها و قصابی ها می توان استفاده کرد. البته در مراکز تهیه غذا نیز از این وسیله استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - قطعات داخلی چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

این دستگاه از یک موتور گیربکسی بهره می برد، در نظر داشته باشید که گیربکس این چرخ گوشت محصول یک کمپانی آلمانی است، بنابراین مرغوبیت و دوام آن بسیار زیاد است. همچنین در هنگام کار کردن بسیار بی صدا و نرم فعالیت می کند. از امتیازات این موتور گیربکسی می‌توان به عدم ضربه خوردن در زمان کار اشاره کرد.

دینامی در این چرخ گوشت استفاده می شود که محصول چین است. همچنین این شرکت چینی قدرت این دینام را ۱۰ اسب بخار اعلام کرده است. منبع تغذیه این چرخ گوشت از طریق برق سه فاز می باشد، در واقع برق سه فاز لزوم مصارف صنعتی این چرخ گوشت را تاکید میکند. با توجه به این دینام و گیربکس سوار شده روی چرخ گوشت آلفا، این دستگاه قادر است همانطور که گفته شد در هر ساعت ۳۰۰ کیلو گرم گوشت را چرخ کند. بنابراین مالک این دستگاه ها از بازدهی مطلوبی در مراکز کاری خود بهره مند می باشند. یکی دیگر از موارد مهم در خصوص قدرت موتور و دینام این دستگاه این است که به سادگی می توان از این چرخ گوشت برای چرخ کردن گوشت های یخ زده نیز استفاده کرد و به راحتی می تواند این نوع گوشت ها را چرخ کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دارای ویژگی های خاصی است از این رو خریداران عزیز می توانند از فروشگاه اینترنتی مینروا و امگا چرخ گوشت مذکور را تهیه کنند و از قیمت  خرید چرخ گوشت استثنایی و مناسب آن بهره‌مند شوند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()