فروشگاه تجهیزات - درباره کمپانی آلفا سازنده چرخ گوشت صنعتی:

کمپانی آلفا استیل غلامی سازنده تجهیزات ویژه حوزه غذایی می باشد. کمپانی مذکور حدود سه دهه است که در این زمینه فعالیت دارد و به خوبی توانسته است در این مدت نظر خریداران این حوزه را به خود جلب کند. در نظر داشته باشید که کمپانی آلفا استیل غلامی چرخ گوشت صنعتی  آلفا ۴۲ را در دو مدل تولید کرده و آنها را روانه بازار نموده است. این دو مدل عبارت است:

چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲ با بازدهی ۶۰۰ کیلوگرم در ساعت

چرخ گوشت صنعتی آلفا ۳۲ با بازدهی ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت.

فروشگاه تجهیزات - ساختار بدنه ای چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

بی‌ تردید چرخ گوشت های صنعتی همانطور که از نامشان می‌توان حدس زد برای مصارف صنعتی و پُر حجم مورد استفاده قرار می گیرند. این چرخ گوشت ها دارای قدرت و ظرفیت بسیار بالایی برای چرخ کردن گوشت می باشند. این چرخ گوشت در واقع یک ساختار ایستاده دارد، کمپانی سازنده برای این چرخ گوشت چهار چرخ طراحی کرده است. این چهار چرخ مجهز به ترمز برای مواقع کار دستگاه می باشند بنابراین دستگاه در هنگام فعالیت به هیچ عنوان از جای خود تکان نمی خورد. مطمئنا وجود چرخ برای چرخ گوشت های صنعتی یک امتیاز بسیار عالی است زیرا امکان جابجایی آن در محیط های بزرگ کاری به راحتی صورت می گیرد.

در نظر داشته باشید که عموما دستگاه های صنعتی به لحاظ کاری، حجم گسترده فعالیتی که انجام می‌دهند و همچنین مکان هایی که برای کار از آنها استفاده می شود که عموماً خشک و خشن می باشند به ساختار ظاهری آنها توجه آنچنانی نمی‌شود. بنابراین به لحاظ زیبایی نباید انتظار خاصی از ساختار این چرخ گوشت ها داشت.

چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه تجهیزات - جنس بدنه چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

سینی بسیار بزرگ و پر ظرفیتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که از جنس استیل ساخته شده است. این سینی بزرگ برای حجم های کاری بالا کاملاً مناسب می باشد.

این چرخ گوشت تمام استیل است و از چدن در بدنه آن استفاده کرده اند سطح رویی این دستگاه را با آبکاری قلع پوشانده اند به همین جهت به راحتی می‌تواند در برابر پوسیدگی و خورندگی مقاومت چشمگیری داشته باشد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف استفاده و موتور دستگاه چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

بدیهی است که این چرخ گوشت همان طور که از نامش می توان حدس زد برای مصارف بالا و حجم کاری زیاد تولید شده است به همین جهت عموماً مشاغلی متقاضی این چرخ‌ گوشت هستند که مصارف بالایی دارند، از قبیل:

هتل ها، آشپزخانه های تولید غذای صنعتی، رستوران ها، مراکز تهیه غذا، قصابی ها و غیره.

موتوری که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد گیربکسی است، در واقع کشور سازنده این گیربکس آلمان می باشد. در نظر داشته باشید که این گیربکس بسیار راحت و نرم کار می کند و کاملا مرغوب و با کیفیت است. فروش چرخ گوشت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

البته در نظر داشته باشید که دینامی که این گیربکس را به حرکت در می آورد متعلق به کمپانی چین است و حدود ۱۰ اسب بخار توان دارد.

چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه تجهیزات - منبع تغذیه و ظرفیت چرخ گوشت صنعتی آلفا ۴۲:

همانطور که اشاره شد توان دینام این چرخ گوشت بسیار بالا است بنابراین حتماً باید از منبع تغذیه سه فاز استفاده کند. در نظر داشته باشید که استفاده از برق سه فاز در این چرخ گوشت لزوم صنعتی بودن آن را بیشتر نمایش می دهد.

ظرفیت چرخ کردن گوشت در این دستگاه در هر ساعت حدود ۶۰۰ کیلوگرم گوشت می باشد و مطمئناً بازدهی بسیار بالایی دارد و برای اماکن صنعتی کاملاً مفید و مناسب می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()