ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به پروژکتورهای قدیمی رونق بیشتری دارد چون دارای ابعاد کوچکتر و وزن کمتری می باشد. به طور کلی استفاده از ویدئو پروژکتور بسیار راحت است و افراد به سادگی می توانند تنظیمات این دستگاه را انجام دهند. جهت ساخت کلیۀ دستگاه های پروژکتور از فناوری روز بهره گرفته شده است چون در تلاش برای افزایش سطح کیفیت این دستگاه ها نسبت به مدل های قدیمی آن هستند. لامپ و لنز از جمله قطعات اصلی دستگاه های پروژکتور به شمار می رود و تأثیر مستقیم بر روی کیفیت پخش تصاویر خواهد داشت. به همین دلیل عموم افراد علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی هستند چون با کاهش ابعاد آنها، دارای قابلیت پخش تصاویر با سطح کیفیت بالا هستند.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز سازندۀ شناخته شده در سراسر کشور همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند موفق به ساخت انواع پروژکتور با قابلیت های پیشرفته و مدرن گردند که می توان به ویدئو پروژکتور جیبی اشاره نمود.

تکنولوژی ویدئو پروژکتور جیبی

با توجه به افزایش سطح کیفیت پخش تصاویر و کاهش ابعاد پروژکتور، قیمت ویدئو پروژکتور جیبی بسیار مقرون به صرفه می باشد چون از این دستگاه می توان به عنوان تلویزیون سیار نیز استفاده نمود. افرادی که روزانه در مکان های مختلفی نیازمند به استفاده از دستگاه پخش کنندۀ تصویر دارد و در عین حال دسترسی به تلویزیون ندارند و می خواهند این وسیله را به همراه داشته باشند. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی می تواند بهترین راهکار به شمار آید. هدف کلی از تهیۀ ویدئو پروژکتور، نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای ارائه به تعداد زیادی از مخاطبان می باشد. در این صورت افراد راحت تر می توانند مطالب آموزشی که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری تهیه نموده اند به مخاطبان حاضر در سالن ارائه دهند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به راحتی می توانید از میان محصولات موجود در سایت، به صورت آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای را به صورت تضمینی سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()