فروش اره استخوان بر در سایت تجهیزات:

 اره استخوان بر در واقع یکی از قدیمی‌ ترین ابزارهای مورد استفاده بشر می‌باشد. از دیرباز تاکنون انسان نتوانسته بدون اره استخوان بر امورات خود را بگذراند. اره ها عموماً در مدل های گوناگون برای مصارف مختلف ساخته می شوند، هر اره قابلیت و کارایی خاصی دارد البته امروزه اره هایی که ساخته می شوند عموماً به استثنای مشخص کردن مصارف ویژه آن ها میزان بازدهی آنها نیز توسط کمپانی های سازنده تعیین می شود. در گذشته تنها یک مدل اره استخوان بر وجود داشت اما امروزه تنوع آنها نا محدود شده است، مثلاً از برخی از اره ها در صنعت چوب بری استفاده می‌شود، برخی از اره استخوان بر ها نیز در صنایع آهن آلات و برش آهن مورد استفاده قرار می‌گیرند، دسته ای دیگر از اره ها نیز در صنایع گوشت و مواد پروتئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، این دسته از اره ها که موضوع بحث مقاله ما نیز می باشند عموماً در صنایع گوشتی مورد استفاده قرار می گیرند و چندین مدل می باشند. برخی از این اره استخوان بر ها برای برش استخوان استفاده می شوند برخی دیگر نیز برای برش گوشت مناسب هستند. عموماً اره ها قادرند محکم ترین و ضخیم ترین استخوان ها را به سادگی برش دهند، برخی از آنها توانایی این را دارند که گوشت های یخ زده را نیز برش بزنند.

در واقع اره هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند تلفیقی از مکانیزم مکانیکی و انرژی برق می باشند، در واقع این اره استخوان بر ها با نیروی برق کار می کنند. البته گروهی دیگر نیز هستند که به صورت دستی باید از آنها استفاده کرد، اما عموماً اره های حرفه ای دارای میز می باشند و از انرژی برق برای برش استخوان و گوشت استفاده می‌ کنند.

در واقع اره استخوان بر صنعتی می باشد. همانطور که اشاره شد برای برش انواع گوشت یخ زده و انواع استخوان ها استفاده می شود، اصلی‌ ترین متقاضیان اره های استخوان بر صنعتی کارخانه های توزیع گوشت می باشند.

فروشگاه تجهیزات - ساختار اره استخوان بر:

اره استخوان بر در واقع از قطعات مهمی تشکیل شده است این قطعات عبارت است از:

میز کار یا عرشه اره

تیغه اره

فک اره.

عموما دستگاه های صنعتی با برق سه فاز کار میکنند، این مراکز تجهیزاتی بسیار پر قدرت دارند  و برق شهری توان کافی برای راه اندازی این تجهیزات را نخواهد داشت، اره استخوان بر صنعتی نیز از برق سه فاز بهره می گیرد،

مطمئناً برای بالا بردن حجم کاری و میزان بازدهی اره استخوان بر باید در انتخاب آن اطلاعات کافی داشت. مواردی که در هنگام خرید اره استخوان بر باید به آنها توجه نمود عبارت است از:

توجه به سایز تیغه اره

توجه به سرعت برش اره

توجه به ارتفاع اره

توجه به عمق برش اره.

مطمئناً در نظر گرفتن پارامتر های ذکر شده در انتخاب یک دستگاه مناسب و منطبق با مصارف مشخص خریدار ارتباط کاملاً مستقیمی دارد. فروش اره استخوان بر قصابی توسط این مکز انجام می شود. 

فروشگاه تجهیزات - نکات مهم در خصوص کار کردن با اره استخوان بر:

در نظر داشته باشید که در هر کاری ایمنی در اولویت می باشد، یک شعار اروپایی بسیار معروف در این زمینه وجود دارد که می گوید:

"اول ایمنی بعد کار" چیزی که عموماً در کشور ما بسیار کم رنگ است. البته امروزه با ایجاد بسترهای مناسب و فرهنگ سازی آهسته آهسته به طرف این فرهنگ صحیح حرکت کرده ایم، مطمئناً رعایت موارد ایمنی در هنگام کار از صدمات جبران ناپذیر به طرز چشمگیری جلوگیری خواهد کرد. البته این دستگاه توسط کمپانی های تولید کننده از یک اهرم دو منظوره بهره گرفته است، این اهرم برای پوشاندن اره استخوان بر و هم برای اعمال فشار بر روی گوشت به وسیله کاربر استفاده می شود. مطمئناً این امکانات میزان آسیب های وارده با این دستگاه را به طرز چشمگیری کاهش داده است. اما نکات دیگری نیز باید در نظر گرفته شود، این نکات شامل موارد زیر می باشند:

استفاده از لباس مناسب برای اره کردن استخوان

استفاده از عینک محافظ برای مراقبت از چشم ها در هنگام کار

استفاده از دستکش های برزنتی در هنگام برشکاری

استفاده از کفش مناسب برای برشکاری.

مطمئنا رعایت این نکات می‌تواند در سلامت و صدمات وارده تاثیر گذار باشد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()