انواع دستگاه اسلایسر برقی

در صنایع غذایی اسلایسر برقی  را بر اساس محصولاتی که برش میدهند دسته بندی می کنند : دستگاه اسلایسر میوه، دستگاه اسلایسر سبزیجات، دستگاه اسلایسر سیب زمینی، دستگاه اسلایسر پیاز و دستگاه اسلایسر قارچ از پر کاربرد ترین دستگاه‌های اسلایسر میوه است. 

اسلایسر برقی میوه

به دلیل اینکه اکثر میوه‌ها آبدار هستند، خرد کردن آنها باید با دقت زیادی انجام شود و انواع دستگاه اسلایسر میوه با داشتن تیغه های متنوع ، برای این کار بهترین انتخاب هستند.

ظرفیت : انواع دستگاه اسلایسر میوه با ظرفیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که کمترین آن اسلایسر میوه 250 کیلویی است. انواع اسلایسر میوه در ظرفیت‌های 400، 700 و 1000 کیلوگرمی نیز وجود دارند.

قدرت موتور : یک دستگاه اسلایسر میوه، با کمترین ظرفیت، 250 کیلویی است که تک تسمه‌ای می باشد. انواع دستگاه اسلایسر میوه با ظرفیت‌های بیشتر دو تسمه‌ای هستند.

تیغه : به طور معمول هر دستگاه اسلایسر برقی میوه دارای 4 تیغه است که دو تیغه برای برش ورقه‌ای، یک تیغه برای خلال کردن و یک تیغه برای رنده کردن است. بعضی از تولید کنندگان دستگاه اسلایسر میوه، بنا به درخواست مشتری تیغه نگین زن نیز به همراه دستگاه قرار میدهند.

اسلایسر برقی سیب زمینی و اسلایسر برقی پیاز

به دلیل کاربرد بسیار زیاد سیب زمینی و پیاز در آشپزی؛ بیشتر رستوران و فست فودها از اسلایسر برقی برای خرد کردن و خلال کردن این دو ماده غذایی استفاده می‌کنند.

ظرفیت انواع اسلایسر برقی متفاوت است و بنا به توان تولید و بزرگی آشپزخانه؛ از ظرفیت 100 تا 700 کیلوگرم در ساعت وجود دارند. پیش از خرید اسلایسر سیب زمینی و پیاز به تعداد تیغه، جنس بدنه، ابعاد دستگاه اسلایسر و موتور دستگاه باید توجه کرد. 

اسلایسر برقی گوشت

این مدل اسلایسر با داشتن تیغه های بسار تیز گوشت را به  ضخامت دلخواه برش می دهد.

جهت اسلایس گوشت یک نکته اساسی این است که هرچه گوشت شما سردتر یا یخ زده‌تر باشد، اسلایسر برقی بسیار راحت‌تر و منظم‌تر عملیات قطعه کردن را انجام میدهد.

چگونه از اسلایسر برقی نگهداری کنیم

فروشگاه تجهیزات به کاربران توصیه می کند که در پایان روز کاری حتما دستگاه اسلایسر را تمییز کنند تا عمر مفید و طولانی داشته باشد. برای تمیز کردن اسلایسر برقی، ابتدا آنرا خاموش و از برق بکشید. اضافه های مواد غذایی (تکه‌های میوه و سبزی و گوشت) را با استفاده از دستمال‌های ضدعفونی کننده از روی دستگاه پاک کنید. در بعضی مدل ها از مواد شوینده می توان استفاده کرد..

مراقب باشید که دستگاه مدام با رطوبت در تماس نباشد تا دچار زنگ زدگی نشود .

فروش اسلایسر برقی در فروشگاه تجهیزات

اگر قصد خرید اسلایسر برقی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به نکات مهم زیر توجه کنید: ابتدا حجم مورد نیاز کار خود را مشخص کنید و بعد فضایی که قرار است دستگاه در انجا استقاده شود را نیز تعیین نمایید . پس از آن موارد زیر را بررسی نمایید :

  • ظرفیت اسلایسر برقی
  • نوع و قدرت موتور دستگاه
  • جنس بدنه دستگاه
  • تعداد و جنس تیغه ها
  • قدرت برش تیغه ها و ضدزنگ بودن آنها
  • شکل های مختلف برش تیغه ها
  • برند دستگاه
  • قیمت دستگاه

قیمت انواع اسلایسرهای برقی را میتوانید از سایت  فروشگاه تجهیزات  کسب کنید. اطلاعات طبقه بندی شده ای در مورد این دستگاهها برای خریداران فراهم می باشد .فروشگاه تجهیزات عرضه کننده بهترین نوع اسلایسرهای برقی با مناسب ترین قیمت میباشد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()