آیفون تصویری یکی از مهمترین اجزای امنیتی ساختمان به شمار می رود. در حال حاضر شاهد تولید و فروش انواع آیفون تصویری در مدل های مختلف می باشیم. آیفون تصویری تکنما به عنوان یکی از برندهای معروف و شناخته شدۀ ایرانی است. آیفون تصویری حاصل پیشرفت تکنولوژی است که توانسته اند با افزودن صفحۀ نمایشی تک رنگ و یا رنگی به آیفون صوتی، نیاز مالکین ساختمان را در حوزۀ حفظ امنیت تأمین نمایند. فروش آیفون تصویری تکنما با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد. بدین ترتیب صاحبان ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند و نیازمند به تأمین تجهیزات امنیتی هستند، از میان محصولات آیفون تصویری تکنما می توانند انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

اگر علاقه مند به خرید آیفون تصویری تکما رنگی و یا تک رنگ هستید، می توانید به تکنما شاپ مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از اولین نمایندگی های رسمی شرکت تکنما در حال فعالیت می باشد و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان گرامی، در لیست محصولات فروشگاه، انواع پنل آیفون تصویری یک واحدی، دو واحدی به بالا را تهیه نمائید.

خرید آیفون تصویری تکنما با قیمت ارزان

نکات مهم و اساسی که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما باید در نظر گرفته شود، بررسی محصولات از نظر مشخصات فنی آنها می باشد. قابلیت تنظیم سطح صدا، امکان اتصال به درب پارکینگ، قابلیت تنظیم نوع عملکرد کلیدها، نوع سیستم محافظ خودکار، داشتن سیستم عیب یابی هوشمند، داشتن سایبان بلند و کوتاه، قابلیت تنظیم زاویۀ دوربین، پخش صدای بدون نویز و شفاف، تنظیم خودکار میزان شدت نور، قابلیت دید در تاریکی و داشتن قابلیت سیستم دزدگیر و اتصال به واحد نگهبان از جمله موارد مهمی هستند که در انتخاب و خرید مدل آیفون تصویری تکنما و هر برند دیگری در نظر گرفته شود. جهت راهنمایی و هماهنگی برای خرید آیفون تصویری  تک نما رنگی و یا تک رنگ می توانید با تکنما شاپتماس حاصل فرمائید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()