اگر قصد تعویض آیفون محل سکونت خود را با آیفون تصویری هوشمند دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با جزئیات قابلیت های جدید دستگاه های آیفون تصویری آشنا شوید. در دهه های اخیر، آیفون تصویری  به عنوان یکی از لوازم امنیتی رایج است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر ساختمان های قدیمی به نوعی در تلاش برای تجهیز و خرید آیفون تصویری هستند چون یک سیستم ارتباطی و حفاظتی محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند بر قابلیت دستگاه های آیفون تصویری افزوده و بدین وسیله با صرف حداقل هزینه بتوانند سطح امنیت محل سکونت خود را بهبود ببخشند.

اگر نیازمند به کسب جزئیات بیشتر و خرید دستگاه های آیفون تصویری هستید، می توانید با کارشناسان فروش تکنما شاپ تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش آیفون تصویری با برند ایرانی فعالیت دارد و توانسته اند محصولاتی با کیفیت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند.

قیمت آیفون تصویری و ویژگی های مهم آن

اکثر مانیتور و صفحه های نمایشگری که جهت ساخت دستگاه های آیفون تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شوند، عبارتند از 3.5 اینچ، 4.3 اینچ، 7 و 10 اینچ می باشد. بدین ترتیب افراد متناسب با بودجه و سلیقۀ شخصی خود، می توانند مدل آیفون تصویری مورد نیاز ساختمان را تهیه نمایند. در حال حاضر امکان خرید آیفون تصویری با صفحه نمایشگر تاچ و یا لمسی با قابلیت های پیشرفته برای مشتریان فراهم می باشد. جهت ساخت صفحۀ نمایشگر آیفون تصویری از فناوری TTL استفاده می شود که سطح کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

تجهیز بودن آیفون به حافظۀ داخلی، ایجاد ارتباط داخلی بین واحدها، دایورت زنگ آیفون به تلفن همراه و یا تلفن ثابت، قابلیت باز کردن درب پارکینگ اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید آیفون تصویری تکنما مناسب می توانید از راهنمایی های کارشناسان تکنما شاپ بهره مند گردید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()