خرید ترازو از فروشگاه دیجی اسکال

به دلیل گستردگی استفاده از ترازو در حوزه های مختلف و افزایش تولید مدلهایی با قابلیتهای متنوع، انتخاب و خرید ترازو کاری دشوار و زمانبر می باشد. امروزه استفاده از ترازوهای دیجیتال، در اغلب صنایع و مشاغل، باعث شده تا شرکتهای زیادی به طراحی و تولید این دستگاهها بپردازند. در این مقاله فروشگاه دیجی اسکال نکاتی را جهت خرید ترازو مناسب به شما خریداران توصیه می کند.

خرید ترازو در انواع مختلف

درفروشگاه دیجی اسکال خرید انواع ترازوها با قابلیتهای مختلف در دسته های زیر میسر می باشد:

ترازو صنعتی، ترازو فروشگاهی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو خانگی، ترازو گرمی، ترازو آشپزخانه و ترازو پزشکی

نکات مهم هنگام خرید ترازو

خرید ترازوی مطلوب نیازمند بررسی و توجه به نکاتی است که فروشگاه دیجی اسکال در اختیارتان قرار می دهد.

نوع ترازو :

اولین نکته هنگام خرید ترازو، تطبیق قابلیت های انواع مختلف ترازو با نیازهای شما می باشد. نوع ترازو را بر اساس کسب و کارتان باید انتخاب کنید برای مثال اگر طلافروشی دارید ترازوی زرگری و اگر میوه فروشی دارید ترازوی فروشگاهی مناسب کار شما می باشند.  

جنس بدنه و سینی ترازو:

یکی از مواری که هنگام خرید ترازو باید در نظر گرفت، جنس بدنه ترازو می باشد که غالبا یا از جنس استیل ضدزنگ یا از جنس پلاستیک فشرده ساخته می شوند. این مواد در برابر فشار و ضربه های احتمالی ناشی از اضافه بار مستحکم هستند و به راحتی آسیب نمی بینند.

هنگام خرید ترازو باید به اندازه سینی نیز توجه کنید که بسته به نوع و مدل، به شکل سینی لبه دار یا سینی تخت عرضه می شوند. سینی ترازوها نیز از جنس استیل صاف و براق بدون برآمدگی ساخته می شود.

نمایشگر ترازو:

امروزه همه ترازو های دیجتیال داری صفحه نمایش از نوع LED یا LCD می باشند که اطلاعاتی مانند وزن ، قیمت واحد ، قیمت کل و مشخصات مشابه را نمایش می دهند. برخی از نمایشگرها به صورت دو طرفه می باشند که امکان مشاهده اطلاعات را هم به فروشنده و هم به مشتری می دهند. هنگام خرید ترازو گرمی و... حتما به کیفیت صفحه نمایش توجه کنید تا به راحتی بتوانید اعداد را بخوانید.

 

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()