نکات مهم جهت خرید ترازو : فروشگاه دیجی اسکال

قبل از خرید ترازو باید مواردی را در نظر بگیرد و سپس اقدام به انتخاب ترازوی مناسب نمایید:

شناخت نوع ترازو: جهت خرید ترازو  مناسب ابتدا باید نیازهای کسب و کارتان و زمینه استفاده از ترازو را مشخص کنید. ترازوها در انواع فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، گرمی، پزشکی، خانگی و آشپزخانه طراحی و تولید می شوند. باید بدانید کدام یک از این ترازوها  برای کسب و کار شما طراحی شده است. اگر صاحب یک طلافروشی هستید، ترازوی گرمی برای کار شما مناسب خواهد بود و مسلما خرید ترازو ی فروشگاهی به هیچ عنوان به درد شما نمی خورد و توانایی توزین سنگهای قیمتی و زیورآلات و جواهرات را ندارد. یا اگر کسب و کار شما با مشاغل صنعتی مرتبط است، خرید ترازو آشپزخانه کاری بیهوده می باشد. بنابراین اولین گام جهت خرید ترازو این است که بدانیم که برای هر زمینه شغلی ترازوی مخصوصی وجود دارد.

سایت فروشگاه دیجی اسکال ، ترازوهای دیجیتال را در دسته بندی های منظم با ذکر ویژگیهای هر نوع در اختیار کاربران قرار داده است که می توانید با بررسی آنها ، شناخت بیشتری پیدا کنید.

دقت ترازو: مسلما هنگام خرید ترازو پس از انتخاب نوع مناسب، مهم‌ترین فاکتور دقت توزین می باشد. دقت در همه ترازوها یکی نیست و بسته به کاربری، تعریف‌های گوناگونی دارد. برای مثال یک ترازوی فروشگاهی دقیق ترازویی است که قادر باشد با دقت ۲ و ۵ گرم وزن کند. یا انواع ترازوی گرمی دقت بالاتری دارند و برای استفاده در عطاری می‌توان ترازویی با دقت ۰.۱ یا ۱ گرم خریداری کرد.

به خاطر داشته باشید که دقت در انواع ترازو باید کالیبره شود، از اینرو باید شیوه کالیبره کردن ترازو را بدانید. کالیبره کردن ترازوها به دو شکل دستی و خودکار انجام می شود که ترازوهای فروشگاهی به صورت دستی کالیبره می‌شوند. اما ترازوهای آزمایشگاهی اغلب امکان کالیبراسیون خودکار دارند.

ظرفیت ترازو: توجه به ظرفیت توزین فاکتور مهم دیگری در خرید ترازو آزمایشگاهی می باشد و به معنای این است که هر ترازو توانایی وزن کردن حداکثر چه مقدار از یک کالا را دارد. ظرفیت مورد نیاز ترازو برای هر شغل با دیگری متفاوت است و برای خرید ترازو از هر نوع و برای هر کاربردی، ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز توزین برای آن مشخص گردد.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()