از دیرباز تا کنون اندازه گیری جرم اجسام مختلف در زندگی انسان ها کاربرد های فراوانی داشته است. خصوصا در زمینه فروشگاهی کاربرد های زیادی داشته و دارد. به همین منظور انواع ترازو اختراع شد و به وسیله آن ها این امر تحقق یافت. به دلیل این که ترازو ها توانایی وزن کردن اجسام خیلی سنگین را نداشتند وسیله دیگری به نام باسکول اختراع شد که با آن برای اندازه گیری جرم اجسام سنگین یا خیلی سنگین استفاده می شود. باسکول محک یکی از بهترین باسکول های روز دنیا محسوب می شود. این برند ساخت شرکت تراز محک است؛ شرکتی ایرانی که تیم آن تجمعی از افراد متخصص و جوان می باشد. از باسکول محک بیشتر در مشاغل صنعتی استفاده می شود و کم پیش می آید که از آن در فروشگاه ها استفاده شود مگر آن که بخواهند اجسامی با وزن خیلی زیاد را بسنجند. فروش باسکول محک در فروشگاه های لوازم خانگی و فروشگاهی انجام می شود. برای خرید باسکول محک می توانید به این فروشگاه ها از جمله فروشگاه رسمی شرکت یعنی تراز محک مراجعه کنید و از میان تنوع کالا ها مناسب ترین آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

تنوع باسکول محک

باسکول محک همانند سایر کالا ها و وسایل دیگر از تنوعات زیادی برخوردار است. قیمت باسکول محک نیز با توجه به انواع مختلف آن متغیر است. مدل های دیواری و رولیک دار از انواع مختلف باسکول محک به شمار می روند که می توان آن ها را در دسته پرفروش ترین باسکول های تراز محک قرار داد.

باسکول های ثابت و متحرک محک نیز از انواع دیگر باسکول های تراز محک می باشند. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت تراز محک به نشانی تراز محک مراجعه کنید و با تمامی مدل های این برند و امکانات بی نظیر آن ها آشنا شوید و خرید باسکول دیواری محک و سایر مدل ها را انجام دهید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()