فروش کالباس بر پارس برش:

یکی از دستگاه های پُر مصرف در سوپرمارکت ها و سوپر پروتئین ها کالباس بر پارس برش است. به دلیل اینکه این محصول بسیار با کیفیت در کارخانه های ایرانی ساخته می‌شود مطمئناً محبوبیتش بسیار زیاد است. قطعه هایی که در کالباس بر پارس برش به کار رفته است استیل ضد زنگ است و کاملاً ضد آب می باشند و مسئول شرکت ایتالیایی است. این کالباس بر به واسطه تسمه بسیار مقاومش که تولید شرکت آلمان است به یک محصول سه تابعیتی تبدیل شده است. در واقع کالباس بر پارس برش محصول مشترک کشورهای آلمان، ایران و ایتالیا می باشد. پوشش استفاده شده در بدنه این کالباس بر از جنس آلومینیوم آنودایز می باشد و سایز آن تقریباً ۲۷ و نیم سانت است. در فرایند برش کالباس و گوشت امکان دارد قطعاتی از این مواد های غذایی روی کالباس بر باقی بماند اما با استفاده از پوشش مذکور به آسانی می توان آنها را از روی دستگاه کالباس بر برداشت، این امتیاز به دلیل جنس این پوشش است که مواد غذایی به آن نمی چسبد. بنابراین این مزیت باعث می‌شود هیچگونه میکروب و آلودگی بر روی دستگاه باقی نماند.

موتور کالباس بر پارس برش:

کالباس بر پارس برش دارای موتوری می باشد که کارخانه پارس برش آن را تولید کرده است و با توجه به تعیبه اهرمی بر روی این موتور می توان سایز برش ها را از ۲ میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر تنظیم کرد.

موتوری که در کالباس بر پارس تعبیه شده است قدرتی معادل ۱۸۰ وات و همچنین ۰.۲۴ اسب بخار دارا می باشد، این موتور در بخش پایینی دستگاه قرار گرفته است.

فروشگاه اسکیل عرضه کننده کالباس بر پارس برش می باشد و شما می توانید آن را با ضمانت معتبره دستگاه از فروشگاه اسکیل تهیه کنید. همچنین فروشگاه اسکیل برای رفاه حال شما خریداران عزیز سایتهای فروش ایجاد کرده است و شما می توانید با استفاده از این سایت ها خرید خود را ثبت کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مطالب کلی در خصوص کالباس بر پارس برش مدل ۲۷.۵:

مطمئناً ظاهر و ساختار دستگاه های امروزی به لحاظ زیبایی و کیفیت برای فروش و جذب خریدار دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند و عموم تجهیزات و دستگاه های مصرفی امروز را کمپانی های سازنده با ظاهری بسیار زیبا و رنگ های متفاوت می سازند، در پیرو همین موضوع باید بگویم که بدنه کالباس بر پارس برش مدل ۲۷.۵ در ۴ رنگ به خریداران عرضه می‌شود.

برش رول های مواد پروتئینی در کالباس بر پارس برش از ۲ میلیمتر تا ۲۰ میلیمتر قابل تغییر است.

توان و بازدهی دستگاه کالباس بر پارس برش چیزی در حدود ۲۰ کیلوگرم در ساعت می باشد که این یک بازدهی قابل تمجید است.

توان موتوری این دستگاه ۱۸۰ وات می باشد و ولتاژ آن چیزی در حدود ۲۰۰ ولت است. فروش کالباس بر در سایت انجام می گیرد. 

مکانیزم عملکردی این نوع کالباس بر مکانیکی می باشد.

در خصوص وزن خالص دستگاه کالباس بر می‌توان گفت که دارای وزنی بالغ بر ۱۸ کیلوگرم است.

کالباس بر پارس برش مدل ۲۷.۵ دارای ۲ سال گارانتی معتبر می باشد، همچنین خدمات بعد از فروش این محصول حدود ۱۲۰ ماه است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()