مزیت های مهم استفاده از بارکد و دستگاه بارکد خوان:

 توجه داشته باشید که دستگاه بارکد خوان می تواند به شما و افرادی که در فروشگاه مواد غذایی و غیر کار می کنند کمک بسزایی نماید. از جمله مهم ترین کمک‌ هایی که دستگاه بارکد خوان می ‌تواند به افراد داشته باشد، دادن اطلاعاتی همچون موجودی، قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، ویژگی ها و سایر موارد است. این اطلاعات در کسری از زمان به شما انتقال داده می ‌شود. لذا هیچ فردی نمی ‌تواند اطلاعات بارکد خوان را داشته باشد. در واقع بارکد ها و بارکد خوان ها نیرو های کارآمدی برای یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای هستند. آن ها همچون یک فرد دانا و توانمند عمل می ‌کنند و باعث می ‌شوند که شما حساب و کتاب دقیق‌ تری داشته باشید. توجه داشته باشید اطلاعاتی که بارکد ها به شما می دهند هیچ گاه خطا نمی رود. این اطلاعات در کسری از ثانیه به شما انتقال پیدا می ‌کند. در برخی از موارد دیده می ‌شود که برای چاپ فاکتور این اطلاعات به روی یک مانیتور انتقال داده می‌ شود.  از طرف دیگر توسط پرینتری که با به‌ مانیتور متصل است این اطلاعات را چاپ کرده و به مشتری تحویل داده می شود. همواره انسان ها برای به دست آوردن راهی مناسب برای کاهش هزینه و زمان هستند. دستگاه بارکد خوان یکی از وسیله های بسیار کاربردی است که می‌ تواند در صرف زمان صرفه جویی نماید. در واقع شما در نظر بگیرید که بدون دستگاه بارکد خوان چقدر خرید و فروش در فروشگاه های بزرگ زمان می ‌برد. مشتریان دیگر با استفاده از این دستگاه نیاز ندارند که مدت زمان زیادی را برای خرید خود اختصاص دهند لذا آن ها در کوتاه ترین مدت محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و قیمت آن را می ‌پردازند. اگر به طور کلی بخواهیم مزیت استفاده از دستگاه بارکد خوان را به شما بگویم باید بدانید که این دستگاه روشی بسیار سریع برای ارائه اطلاعات بسیار مفید در فروشگاه ‌ها و سایر کسب و کار ها می باشد.

دستگاه بارکد خوان چیست و چه ویژگی هایی دارد:

 باید بدانید که این دستگاه یک وسیله ی کوچک با داشتن مانیتوری بسیار کوچک است که توانمندی بسیار بالایی دارد. این دستگاه در بیش تر مراکز خرید وجود دارد. همان طور که در مقاله های گذشته و در این مقاله گفته شد. بارکد ها خطوطی موازی هستند که توسط دستگاه بارکد خوان خوانده می شوند. شما با چشم غیر مسلح نمی‌ توانید هیچ گاه از روی این خطوط اطلاعات را به دست آورید. بارکد خوان جهت خواندن این خطوط تولید شده است که در کوتاه ‌ترین زمان اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با آن بارکد و محصول در اختیار شما قرار می ‌دهند. همان طور که بارکد ها دارای انواع مختلفی هستند. بارکد خوان نیز انواع بسیار زیادی دارد که شما می توانید در بازار مشاهده کنید. با توجه به آپشن ها و مزیت هایی که این دستگاه دارد می ‌تواند دارای قیمت متفاوتی باشد. از مهمترین مزیت های استفاده از بارکد خوان صرفه ‌جویی در زمان است چون برای ارائه خدمات فروشگاهی به صورت سنتی باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید. حتی ممکن است با وجود صرف زمان زیاد دچار خطای انسانی شده و یک سری اطلاعات را به اشتباه به مشتری منتقل نمایید. فروش بارکد خوان فروشگاهی در سایت با قیمت های ارزان انجام می گیرد. 

این امر در صورتی است که دستگاه بارکد خوان بدون هیچ خطایی و صرف زمانی اطلاعات زیادی را ارائه می دهد اما باید بدانید که تنها زمان در زمان صرفه جویی نمی شود بلکه از نظر قیمت و نیروی انسانی نیز باعث صرفه جویی می گردد. کاربری راحت از ویژگی ‌های مهم دستگاه بارکد خوان است. شما برای استفاده از این دستگاه نیاز دارید که چند دقیقه زمان برای آموزش صرف کنید. بعد از آن می توانید به راحتی با این دستگاه کار کرده و از آن استفاده نمایید. حتی ممکن است که با استفاده از کامپیوتر متصل به این دستگاه اطلاعات را ثبت و چاپ نمایید. به طور کلی ما بارکد های مختلفی به نام بارکد های خطی، بارکد های ماتریسی داریم که با استفاده از دستگاه‌ های بارکد خوان نوری، لیزری، الکتریکی و غیره خوانده می ‌شوند. یکی از جدیدترین نسل بارکد خوان ها، بارکد خوان بیسیم است که این روزها بسیار مورد استقبال واقع می ‌شود.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()