مشخصات چرخ گوشت ایتالیایی امگا مدل TA 32 A:

ویژگی های چرخ گوشت ایتالیایی امگا مدل TA 32 A:

چرخ گوشت هایی که در کشور ایتالیا تولید می شود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. امروزه  چرخ گوشت ها دارای کاربرد های بسیار زیادی بوده و جزء لاینفک رستوران ها، قصابی ها و آشپزخانه های مختلف می باشند. از انواع چرخ گوشت ایتالیایی می‌توان به برند های مختلفی اشاره نمود. از این برند ها نظیر امگا، فیمار، فاما و غیره که دارای فروش بسیار بالایی در دنیا هستند. با داشتن قطعه های بسیار مرغوب از جنس استیل خالص باعث می شوند، علاوه بر این که خود دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند به گوشت نیز آسیب نرسانند. در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از مدل های چرخ گوشت ایتالیایی امگا مشخصاتی را ارائه داده و ویژگی های فنی و کلی این چرخ گوشت بپردازیم. چرخ گوشت ایتالیایی امگا مدل TA 32 A چرخ گوشتی است که توسط شرکت امگا ایتالیا تولید شده است و دارای قدرت بسیار بالایی برابر با ۳ اسب بخار می باشد. همانطور که در نام این چرخ گوشت مشخص است عدد ۳۲ در این مدل نشانگر سایز چرخ گوشت بوده و برابر با ۳۲ میلیمتر می باشد. جنس بدنه یکی از مهمترین قسمت های چرخ گوشت به خصوص در چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. وقتی جنس بدنه محکم باشد این چرخ گوشت ها می توانند دارای قدرت بیشتری باشند و آسیب ‌های کمتری نیز متحمل شوند. در این چرخ گوشت شرکت امگا، جنس بدنه از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که باعث می شود کارایی آن به مراتب بیشتر شود. اگر بخواهیم در مورد قطعات داخلی این دستگاه ثابت کنیم باید بگوییم جنس اکثر قطعات داخلی این چرخ گوشت از استیل ضد زنگ می باشد و این جنس باعث می شود هیچ گونه زنگ زدگی در داخل چرخ گوشت به علت رطوبت داخلی آن ها اتفاق می ‌افتد.

ویژگی های چرخ گوشت ایتالیایی امگا مدل TA 32 A:

این چرخ گوشت کاملاً صنعتی بوده و می تواند در صنایع مختلف حجم بسیار زیادی از گوشت های مختلفی را چرخ کند. و شرکت امگا اندازه ۵۰۰ کیلو در هر ساعت را در نظر گرفته است و میزان ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت برای آن ماکزیمم بوده و به راحتی می تواند این عمل را انجام دهد. همان طور که چرخ گوشت صنعتی باید از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند حجم بالایی از گوشت را چرخ کند، سیستم تامین تغذیه و یا برق این چرخ گوشت ها هم به صورت سه فاز انجام می ‌شود و هم می توان از سیستم برق تک فاز در آن ها استفاده نمود. در چرخ گوشت ها ممکن است گوشت هایی که دارای بافت سفت و یا بافت چسبنده می باشند در گلوی این دستگاه ها گیر کرده و عملکرد آن ها را به تعویق بیاندازند. که باید گفت در این دستگاه سیستمی وجود دارد که به آن سیستم چرخش معکوس می ‌گویند. خرید چرخ گوشت را از طریق سایت انجام دهید. 

در این سیستم هنگام گیر کردن گوشت و مسدود کردن راه گلوی چرخ گوشت، می توان سیستم معکوس را به راه انداخته و باعث شود گوشت به سمت بالا برگردد که در این صورت هنگام بالا آمدن این قطعات هم می توان آن ها را از دستگاه جدا نموده و یا اینکه آن ها را دوباره برای چرخ کردن به داخل دستگاه فرستاد. البته باید گفت این چرخ ‌گوشت با مزایای بسیاری که دارد، دارای معایبی نیز هست که از آن ها می‌ توان به فاقد یخچال بودن و فاقد چرخ بودن اشاره نمود. چرخ نداشتن در این چرخ گوشت ایتالیایی امگا باعث می شود نتوان آن ها را زیاد جابجا کرده و باید آن ها را در جای ثابت قرار داده و نداشتن یخچال نیز با اینکه از کارایی و کیفیت این دستگاه کم نمی کند ولی می ‌توانند نسبت به چرخ گوشت های یخچال دار تنها در داشتن محفظه ای برای نگهداری گوشت ها متفاوت باشد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()