بهترین خرید چرخ گوشت تسمه ای از سایت تجهیزات :

چرخ گوشت تسمه ای ابزاری است که از دیرباز انسان برای چرخ کردن راحت گوشت از آن استفاده می کرده است. البته مدلهای قدیمی چرخ گوشت تسمه ای مکانیزم ای بسیار ساده داشتند در واقع به این گروه از چرخ گوشت ها چرخ گوشت های مکانیکی یا دستی نیز میگویند، به مرور زمان این ابزار مفید دچار تحول شد و با تلفیق انرژی برق و تکنولوژی های پیشرفته این دستگاه بسیار کارآمد و پر استفاده شد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص چرخ ‌گوشت تسمه ای پولاد غرب ۳۲ تسمه‌ای تنه ثابت صحبت کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - چرخ گوشت تسمه ای ۳۲ پولاد غرب تنه ثابت:

چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب دارای یک تنه ثابت و پایه های فلزی می باشد توجه داشته باشید که برای جابجا کردن این دستگاه چرخی در نظر گرفته نشده است. اما عموماً مصارف این دستگاه طوری است که آنرا میتوان در یک جای ثابت قرار داد، در خصوص نظافت این دستگاه به دلیل پایه‌های بلند آن کاربر قادر است به سادگی زیر و دورو بر دستگاه را نظافت کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مصارف و مراکز  استفاده کننده است چرخ گوشت تسمه ای ۳۲ پولاد غرب تنه ثابت:

مراکزی که از این دستگاه چرخ گوشت استفاده می کنند عموماً رستوران‌ ها، هتل ها، آشپزخانه ها، مراکز تهیه خوراک و غیره می باشند. عموماً کسب و کارهای مذکور برای خرید این دستگاه بسیار راغب هستند، زیرا قیمت آن کاملاً به صرفه و متناسب با اقشار مختلف جامعه تعیین شده است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - تعمیر چرخ گوشت تسمه ای ۳۲ پولاد غرب تنه ثابت:

یکی از مسائل مهم در خصوص تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی میزان بازدهی و مکان های مورد استفاده آن می باشد، طبیعتاً مراکزی که از این دستگاه ها و تجهیزات استفاده می کنند برای سرویس دهی به مشتری های خود باید همیشه آماده و حرفه ای برخورد کنند، بنابراین اگر در استفاده های طولانی مدت از تجهیزات آشپزخانه خود، چاره مشکل شوند نباید برای رفع مشکلات خود به مراکز غیر معتبر مراجعه کنند. توجه داشته باشید اگر به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز برای رفع مشکل دستگاه خود مراجعه کنید مطمئناً در کمترین زمان دستگاه به چرخه تولید بر می گردد و خللی در سرویس دهی مراکز کسب و کار شما ایجاد نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - بدنه و قطعات داخلی چرخ گوشت تسمه ای ۳۲ پولاد غرب تنه ثابت:

درخصوص بدنه این دستگاه باید بگوییم که آلیاژی که برای آن استفاده شده است چدن می باشد، بنابراین امکان شستشوی چرخ گوشت بعد از فعالیت روزانه امکان پذیر است و به هیچ عنوان زنگ زدگی در ساختار آن ایجاد نخواهد شد.

در خصوص پنجره و تیغه مورد استفاده در این چرخ گوشت باید بگویم که جنسی از استیل دارند. همانطور که می دانید به لحاظ بهداشتی استیل به هیچ عنوان نمی تواند روی خواص ارگانی که گوشت تاثیر بگذارد، بنابراین آلیاژ استیل کاملا استاندارد و مورد تایید بهداشت است.

یکی از امتیازات این چرخ گوشت قابلیت مونتاژ و دمونتاژ کردن بسیار راحت آن می باشد، این نکته نیز در بهداشت و سلامت گوشت تاثیر مستقیم دارد. دقت کنید که می توان براحتی قطعات چرخ گوشت را جدا و شستشو کرد. فروش چرخ گوشت با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

در خصوص سایز تیغه ای که در این چرخ گوشت تعبیه شده است باید بگویم که سایز تیغه آن ۳۲ می باشد. قطر این تیغه در حدود ۸.۸۹ سانتی متر است. در رابطه با قطر پنجره مورد استفاده شده در این چرخ گوشت می توان گفت که قطر آن ۹.۸۴ سانتی متر است. در واقع این مشخصات نیمه صنعتی بودن چرخ گوشت را تایید می کنند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()