فروشگاه تجهیزات - ظرفیت چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

این چرخ گوشت تسمه ای دارای قامت یک متری می باشد و در مصارف قصابی از آن استفاده می شود.

در خصوص ظرفیت این  چرخ ‌گوشت تسمه ای  می توان به عدد ۲۰۰ و ۲۵۰ کیلوگرم در هر ساعت اشاره نمود. همانطور که از این میزان ظرفیت می توان حدس زد مصارف این دستگاه بیشتر در فضا های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد، به همین جهت از این چرخ گوشت نمی توان برای مصارفی مانند رستوران ها، هتل ها و قصابی ها استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات - نکته قابل تامل در خصوص چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

یک نکته قابل تامل در خصوص این چرخ گوشت تسمه ای استفاده از آن در مکان هایی مانند کبابی ها می باشد. همانطور که می دانید چرخ‌ گوشت ها به هیچ عنوان نمی توانند مواد آبکی مانند پیاز را چرخ کنند زیرا آب موجود در پیاز به راحتی میتواند موتور دستگاه را بسوزاند، اما در چرخ گوشت مذکور به راحتی کاربر می تواند پیاز را با آن چرخ کند زیرا این چرخ گوشت به واسطه مکانیزم استفاده از تسمه در عملکرد موتور خود، گلویی چرخ گوشت را از موتور دور کرده است بنابراین آب پیاز به آن نمی تواند نفوذ کند.

فروشگاه تجهیزات - ساختار بدنه چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

در بدنه این چرخ گوشت تسمه ای کمپانی پولاد غرب سعی کرده است از آلیاژ استیل برای اکثر اجزای آن استفاده کند، بنابراین شما می‌ توانید این آلیاژ را در مارپیچ دستگاه، گلویی، تیغه، پنجره و سایر اجزایی که با مواد پروتئینی در ارتباط هستند مشاهده کنید. همانطور که مستحضر هستید استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ می باشد به همین جهت امنیت و دوام چرخ گوشت مضاعف خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات - موارد بهداشتی در چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

در خصوص موارد بهداشتی به کار گرفته در این چرخ گوشت می توان ابتدا به همان ساختار استیل چرخ گوشت اشاره کرد. در واقع استیل به هیچ عنوان به گوشت اجازه نمی دهد که به آن بچسبد بنابراین فرایند تجزیه گوشت روی دستگاه صورت نمی‌ گیرد. همچنین گلویی این دستگاه توسط کمپانی سازنده با یک اهرم به ساختار دستگاه متصل می شود، این اهرم امکان این را به کاربر می‌دهد که گلوی را مونتاژ و دمونتاژ کند. فروش چرخ گوشت را از سایت به صورت اینترنتی انجام دهید.

همین فرایند در خصوص شستشو و رعایت نکات بهداشتی چرخ گوشت بسیار موثر است زیرا کاربر به راحتی قادر است قطعات آن را جدا و شستشو نماید.

فروشگاه تجهیزات - توان موتور چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

توان موتور این دستگاه در حدود ۲ اسب بخار می باشد که به لحاظ کیلو وات می‌ توان آن را برابر با ۱.۴۹ کیلو وات دانست.

فروشگاه تجهیزات - وزن چرخ گوشت تسمه ای پولاد غرب مدل پولاد ۵:

همانطور که می دانید این چرخ گوشت برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در نظر گرفته شده است، بنابراین دارای وزن نسبتاً بالایی می باشد. در واقع وزن آن در حدود ۷۵ کیلوگرم است. اما کمپانی سازنده برای سهولت در حرکت دادن این دستگاه آن را به چرخ هایی تجهیز کرده است و حرکت دادن دستگاه را برای کاربر آسان نموده است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()