ویدئو پروژکتور اندرویدی از جمله دستگاه های جدید ویدئو پروژکتور موجود در بازار به شمار می رود. این نوع پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد که امکان تنظیمات این نوع دستگاه پخش کننده را برای کاربر تسهیل نموده است. از مزایای دستگاه پروژکتور جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می شود. این نوع دستگاه گزینۀ مناسبی برای جایگزین نمودن آن با تلویزیون و ال سی دی می باشد. در واقع به دلیل برخورداری از پردۀ نمایشگر در ابعاد بزرگ، راحت تر می توان از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی در مکان های مختلف استفاده نمود.

فروشگاه نیزار کالا به صورت اختصاصی در عرصۀ طراحی، ساخت و فروش انواع ویدئو پروژکتور فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز بازار و کاهش قیمت دستگاه پروژکتور، بتوانند موفق به تولید ویدئو پروژکتور ایرانی گردند و امکان خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی ارزان را برای مشتریان فراهم سازند.

از ویژگی های بارز دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی می توان به تنظیمات سریع برنامه های دستگاه اشاره نمود. امروزه کاربرد گستردۀ دستگاه های پروژکتور را می توان در حوزۀ آموزشی، فرهنگی و همچنین برخی از مشاغل مشاهده نمود. با استفاده از پروجکشن می توان داده های تصویری را بر روی پردۀ نمایشگر در ابعاد بزرگ برای تعداد زیادی مخاطب نمایش داد. همانطور که می دانید امروزه ویدئو پروژکتور اندرویدی جزء یکی از تجهیزات اصلی سیستم های دیجیتالی پخش کننده به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در سالن های همایش، فضاهای آموزشی، اماکن تجاری، شرکت ها و همچنین محیط مسکونی مشاهده نمود. در نتیجه با بهره گیری از این دستگاه پخش کننده می توان با وضوح بالا به تماشای فیلم، سریال، بازی و ... نشست. اگر علاقه مند به خرید اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور T22 ارزان همراه با گارانتی می باشید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()