دیتا پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های الکترونیکی است که کاربرد آن را از گذشته تا کنون می توان در محیط های آموزشی، سالن های برگزاری همایش و کنفرانس و ... مشاهده نمود. در گدشته اکثر دستگاه های پروژکتور در ابعاد بزرگ و وزن سنگین ساخته می شد ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانسته اند از ابعاد و وزن دستگاه های پروجکشن بکاهند و امکان ساخت  ویدئو پروژکتور جیبی را فراهم سازند. در حال حاضر شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل در ابعاد کوچک و وزن سبک در بازار خرید و فروش تجهیزات دیجیتالی جهت امور آموزشی باشیم.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت دارد و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا انواع ویدئو پروژکتور جیبی تولید و به بازار عرضه نمایند.

انتخاب ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

جهت خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور T22 می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. با توجه به اینکه برندهای خارجی از قیمت بالایی برخوردار هستند، فروش ویدئو پروژکتور جیبی که توسط تولید کنندگان داخلی به بازار عرضه شده اند، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. کاربرد ویدئو پروژکتور به عنوان یک دستگاه پخش کنندۀ دیجیتالی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که دارد مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مزایای دستگاه های پروژکتور جهت نمایش سیگنال های دیجیتالی و پخش تصاویر سه بعدی بهره گرفته می شود. علاوه بر محیط های آموزشی برخی از افراد خواستار تحول در محل سکونت خود هستند و با خرید ویدئو پروژکتور جیبی در صدد جهت ایجاد سینمای خانگی هستند.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی بر اساس مشخصات فنی و قابلیت هایی که دستگاه های پروژکتور بدان مجهز هستند، تعیین می گردد. جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()