ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پخش کنندۀ تصویری به شمار می روند که مجهز به پورت های ورودی است که امکان اتصال کلیۀ دستگاه های دیجیتالی همچون کامپیوتر، مدیا پلیر، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون، ویژوالایزر، تبلت، لپ تاپ و ... را فراهم نموده است. این دستگاه تنها دارای قابلیت پردازش داده های دریافتی و پخش سیگنال ها به صورت داده های تصویری می باشند. چند سال اخیر فروش ویدئو پروژکتور طرفداران زیادی پیدا کرده است چون از فناوری روز دنیا جهت ساخت پروژکتور در ابعاد کوچک و وزن سبک استفاده می شود. میزان رزولوشن، شدت روشنایی، کنتراست، وزن سبک، کاهش ابعاد، طول عمر بالای لامپ و باتری و ... از جمله شاخصه های اصلی هستند که جهت ساخت مدل های جدید ویدئو پروژکتور در نظر گرفته می شود.

فروشگاه نیزار کالا سال های متوالی است که به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در عرصۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته موفق به ساخت انواع مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید گردد.

قابلیت های ویدئو پروژکتور پرتابل

امروزه ویدئو پروژکتور به دلیل برخورداری از پورت های ورودی و خروجی متعددی از جمله USB, HDMI, S-Video, DVI, AUDIO و RGB می باشند. بدین وسیله امکان اتصال ویدئو پروژکتور به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی جدید برای کاربران فراهم می باشد. ضمن آنکه با افزودن قابلیت WiFi توانسته اند امکان ارتباط بدون کابل ویدئو پروژکتور را با دیگر دستگاه های دیجیتالی که ممجهز به قابلیت وای فای هستند را فراهم ساخته است. در حال حاضر مراکز آموزشی و فرهنگی، مجموعه های برگزار کنندۀ همایش و کنفرانس، راه اندازی جلسات میان کارمندان و اتاق فکر نیازمند به نصب ویدئو پروژکتور اندرویدی هستند. در این صورت بتوانند شرایط مناسبی را جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای تعداد زیادی مخاطب فراهم سازند. جهت سفارش خرید انواع ویدئو پروژکتور پرتابل مانند خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()