کاربرد کلی ویدئو پروژکتور جیبی جهت نمایش داده های تصویری بر روی پردۀ نمایشگر مخصوص می باشد. در سال های ابتدایی که دستگاه های پروژکتور اختراع شده و مورد استفاده قرار می گرفت از ابعاد بزرگ و وزن سنگین برخوردار بودند و امکان جابجایی دستگاه پروژکتور برای افراد دشوار بود ولی ارتقاء تکنولوژی به تولید کنندگان کمک نمود، تا بدین وسیله بتوانند دستگاه های دیتا پروژکتور را در ابعاد کوچک و وزن سبک تولید و به بازار عرضه نمایند. در حال حاضر شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی می باشیم. با توجه به اینکه بیش از گذشته کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور در موقعیت های مختلف احساس می شود، ساخت ویدئو پروژکتور جیبی توانسته تحولی بزرگ در بازار تولید این دستگاه بوجود آورد.

چند نکتۀ طلایی خرید ویدئو پروژکتور جیبی

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان مطرح در حوزۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی توانسته از دانش روز دنیا جهت طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور جیبی بهره گیرد. در نتیجه توانسته موفق به عرضۀ مینی ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و ارتباط با امواج وای فای گردد.

امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور می باشیم چون کاهش وزن و ابعاد این دستگاه به افراد اجازۀ جابجایی آسان این دستگاه را فراهم نموده است. بدین ترتیب اساتید، عموم افراد، مدیران فروش و ... می توانند جهت امور آموزشی و پخش فایل های تصویری متفاوت در موقعیت های مختلف از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند. امروزه با بهره گیری از امکانات پیشرفته توانسته اند، شرایط مناسبی را برای ارتباط برقرار کردن با گروهی از افراد فراهم نموده اند. همراه داشتن ویدئو پروژکتور جیبی نیزار کالا و پخش فیلم و سریال و یا تصاویر بازی های کامپیوتری بر روی پرده نمایشگر تحولی بزرگ در حوزۀ تجهیزات دیجیتالی بوجود آورده اند. جهت سفارش آنلاین خرید مینی ویدئو پروژکتور می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()