معرفی پرینتر بیکسلون :

دستگاه پرینتر بیکسلون یکی از چاپگر های با ارزش و معتبر در بازار کنونی است که برای بارکد و رسید در داروخانه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز فرهنگی، ادارات، مراکز تجاری، همچنین  مراکز گمرکی و... بکار برده می شود. طول عمر این دستگاه که نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است و همچنین امکانات خوبی که دارا می باشد سبب تمایز این دستگاه پرینتر از دیگر دستگاه های پرینتر شده است و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دستگاه  پرینتر بیکسلون دارای تنوعی از کیفیت محصول نیز می باشد که نمونه ی آن ضد آب بودن پرینتر است و این موضوع کیفیت بالای کار و کارایی برتر آن را نشان می دهد. 

خرید و فروش پرینتر بیکسلون:

خرید و فروش پرینتر بیکسلون همواره جایگاه خوبی داشته چراکه کیفیت این دستگاه همواره گرایش به حد مطلوب بوده و توانسته مطلوبیت خود را به نمونه های مشابه خود در شرکت های دیگر نیز ثابت کند. درباره ی قیمت این دستگاه فروشگاه های اینترنتی بهترین قیمت ها را ارائه می دهند که یکی از این فروشگاه های معتبر، سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات نام دارد. این سایت فراگیر ترین و کامل ترین سایت در جهت تجهیزات و لوازم اداری و فروشگاه ها می باشد.

نمایندگی بیکسلون در ایران:

هر شرکتی می تواند نماینده ای در کشورهای دیگر داشته باشد و آن شرکت های نماینده خرید و فروش تولیدات آن شرکت اصلی را به عهده خواهند گرفت. در ایران هم شرکت ایده پارسیان انواع خدمات فروش بیکسلون را به عهده گرفته است. این خدمات مربوط به خدمات محصول پیش از فروش و پس از فروش می باشد. خدمات پیش از فروش بدین منظور است که مشتری را درباره ی خدمات آن شرکت آشنا کرده و به مشتری این اطمینان داده شود که خدمات با کیفیت کامل صورت گرفته و جای نگرانی نخواهد بود. در این نوع خدمات باید با مشتری ارتباط برقرار کرده و به نیازهای او توجه شود.

خدمات پس از فروش پرینتر بیکسلون به این معنا است که در نمایندگی های شرکت بیکسلون کارفرمایان نمایندگی از وسایل و تجهیزات کاملا به روز و جدید برای تعمیر تولیدات و محصولات این شرکت بکار می گیرند تا نتیجه ی کار با کیفیت بالایی صورت گرفته و اختلالی ایجاد نگردد. در واقع مشتریان محصولات را با ضمانت گارانتی دریافت می کنند.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()