ترازو بارکد پرینتر در کارخانه های صنعتی و فروشگاههای بزرگ و کوچک این امکان را فراهم نموده تا علاوه بر توزین کالاها ، امکان تولید بارکد نیز وجود داشته و اطلاعات توزین و نام کالا بر روی آنها ثبت گردد . ترازو لیبل پرینتر یا ترازوی بارکد زن یکی از أنواع مدرن ترازو و لوازم فروشگاهی می باشد که علاوه بر صدور فاکتور فروش امکان چاپ لیبل و تولید بارکد واقعی را دارد.

لیبل چیست؟

لیبل درواقع برچسبی است که در آن اطلاعات محصول نمایش داده می شود که مشتری با خواندن لیبل روی اجناس از اطلاعاتی شامل نام کالا ، قیمت و بارکد کالا آگاه می شود. لیبل را میتوان به هر شکلی طراحی کرد و مواردی مانند لوگو ، تاریخ تولید و انقضاء، وزن کالا و تاریخ فروش و سایر موارد دلخواه را به آن اضافه کرد. 

مکانهایی که ترازو لیبل پرینتر کاربرد دارد

این ترازوها  در کارخانجات ، تولیدی ها ، مراکز بسته بندی و  تمامی فروشگاه های مجهز و کلیه فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها، فروشگاههای مواد پروتئینی ، شیرینی و خشکبار فروشی ها ، میوه فروشی ها و  تمامی فروشگاه هایی که خواهان ترازوی مرغوب هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

توضیح کلی ترازوی لیبل پرینتر

ترازو لیبل پرینتر نیز مانند سایر ترازوهای دیجیتال به طور کلی دارای لودسل، سینی و صفحه نمایش می باشد. جنس بدنه این ترازوها از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و جنس سینی ترازو از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این ترازو به دو صورت علمک دار و بدون علمک تولید می گردد. بسته به مدل و برند ترازو ، ظرفیت،  حساسیت ، حافظه و ابعاد متغیر دارد و می تواند از نیروی برق و در صورت نیاز باتری داخلی تامین شود.

دلایل استفاده از ترازو لیبل پرینتر

افزایش سرعت فروش ، کاهش خطاها و جلوگیری از ازدحام در پای صندوق هنگام شلوغی فروشگاه، یکی از مزایای ترازوی لیبل پرینتر می باشد که رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

با این ترازو می توان وزن کالا را به طور دقیق اندازه گیری نموده و لیبل آن را چاپ کرد که خواندن این برچسب ها ، هم برای فروشنده و هم خریدار بسیار آسان است

هنگام فروش ، جزییات چاپ شده بر روی محصول روی صفحه نمایش  انواع ترازو لیبل پرینتر نشان داده می شود و فروشنده فرصت دارد تا صحت اطلاعات را  تأیید کند.

با ترازو لیبل پرینتر نیازی به فاکتور دستی نمی باشد .

با این دستگاه میتوان  محصولات را به راحتی پیگیری و ردیابی نموده و موجودی کالاها را کنترل نمود.

با قیمتهای موجود بر روی لیبل ها، مشتری می تواند هزینه های خود را مدیریت کند.

قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی و Wifi در ترازو لیبل زن باعث افزایش سرعت فروش کالا و جلوگیری از اشتباه وارد کردن مبلغ کالا می شود.

نرم افزارهای نصب شده بر روی این ترازوها امکان میدهد تا به صورت آنلاین با صندوق فروش در ارتباط باشند. بنابراین هر فاکتوری که از ترازو لیبل پرینتر صادر گردد باید به صندوق مراجعه کند . بدین ترتیب می توان مطمئن شد که ۱۰۰ درصد کالا های توزین شده بوسیله ی ترازو لیبل زن دیجیتال در صندوق تسویه حساب نموده و سپس از فروشگاه خارج شده اند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()