ترازوی فروشگاهی و کاربرد های آن

یکی از پر کاربرد ترین لوازمی که امروزه در بسیاری از فروشگاه ها و هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ترازو است. ترازوی فروشگاهی با سایر ترازو ها متفاوت است. ترازوی فروشگاهی دارای صفحه دیجیتالی می‌باشد و تقریبا تمام لوازم و وسایلی که قابلیت فروش در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها دارند را وزن می‌کند. از سوپر مارکت های کوچک بگیرید تا فروشگاه های بزرگ، همه و همه نیاز به ترازوی فروشگاهی دارند. فروشگاه تراز محک، از برترین ارائه دهندگان و فروشندگان ترازو های فروشگاهی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید از فروشگاه تراز محک، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند شوید. جالب است بدانید که ارزش تمام کالا های فروشگاهی که در سوپر مارکت ها به فروش می‌روند، از لحاظ گرمی نیز دارای مبلغ خاصی می‌باشند. به همین دلیل فروشگاه ها حتما باید از ترازو های فروشگاهی استفاده کنند تا وزن محصولات را با تمام جزئیات، نشان دهد. در ادامه به سایر مشخصه های ترازوی فروشگاهی شرکت تراز محک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

مشخصه های اصلی ترازو های فروشگاهی محک

ترازو های فروشگاهی، حداکثر تا 70 کیلوگرم محصول را توزین می‌کنند. ترازو هایی با میزان حداکثر وزن توزین 30 و 50 کیلوگرم نیز وجود دارد. ترازو های فروشگاهی شامل صفحه دیجیتالی هستند که وزن محصول را با جزئیات کامل نشان می‌دهد. ترازو هایی که در فروشگاه تراز محک وجود دارند نیز به همین شکل هستند و تمام این ویژگی ها را دارا هستند. تمام ترازو های فروشگاهی دارای خطای جزئی هستند که به آن پارسنگ گفته می‌شود. خرید ترازو محک را از طریق سایت در تنوع بالا انجام دهد. 

این میزان در ترازو های دیجیتالی قابل تشخیص است و میزان خطا را خود ترازو نشان می‌دهد. جالب است بدانید که ترازو های فروشگاهی دارای مدل های مختلفی همچون ساده، لیبل زن، پرینتر دار و ... می‌باشد که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارد.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()