باسکول و مدل های مختلف آن

همان طور که می‌دانید باسکول ، یکی از قوی ترین و بهترین ترازو هایی است که قابلیت توزین اجسام سنگین تر از 70 کیلوگرم را دارد. فروشگاه تراز محک، یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش و توزیع انواع ترازو های سبک و سنگین وزن، فعالیت دارد. شما می‌توانید با خرید از فروشگاه تراز محک، محصول خود را چند سال گارانتی کنید. همچنین تمامی محصولات فروشگاه تراز محک، دارای ضمانت نامه کتبی و معتبر هستند. باسکول ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در قسمت های مختلف، کاربرد های خاصی دارند. برای مثال، کارخانه ها و کارگاه ها، شرکت های باربری، بار فروشی ها و ... از ترازو های سنگین مختلفی استفاده می‌کنند. به همین دلیل سعی داریم تا در این مطلب، انواع باسکول ها را برایتان معرفی کنیم و کاربرد های آن ها را نیز شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع مختلف ترازو های سنگین

باسکول های آویز، نوعی از ترازو های سنگین هستند که اجسام از زیر آن ها آویزان شده و وزن آن ها مشخص می‌شود. البته میزان خطای این نوع ترازو ها کمی بالا است و دقت کمتری در توزین اشیاء دارند. نوع دیگری از این ترازو های سنگین، ترازو های فروشگاهی است. این باسکول ها، بیشتر در فروشگاه ها و عمده فروشی ها کاربرد دارند. این ترازو ها دارای صفحه های دیجیتالی برای نمایش وزن اجسام هستند. دقت توزین در این ترازو ها بسیار بالا است. نوع دیگری از باسکول ها، باسکول های جاده ای است. خرید باسکول محک را از سایت با ارزان ترین قیمت انجام دهید. 

این نوع ترازو ها برای توزین ماشین ها و کامیون های حامل بار استفاده می‌شوند. فروشگاه تراز محک، از برترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش انواع ترازو های سنگین فعالیت دارد. شما می‌توانید، ترازو های مورد نیاز خود را از فروشگاه تراز محک تهیه نمایید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()