باسکول محک و مدل های مختلف آن

یکی از برترین شرکت های تولید کننده انواع ترازو و باسکول های حرفه ای دیجیتالی، شرکت محک می‌باشد. باسکول محک ، یکی از بهترین انواع باسکول های موجود در بین سایر مدل ها می‌باشد. فروشگاه تراز محک، یکی از بهترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع باسکول های دیجیتالی و مکانیکی است. شما می‌توانید باسکول های مورد نیاز خود را از فروشگاه تراز محک، یا فروشگاه اینترنتی تراز محک خریداری نمایید. یکی از مزایای مهمی که باسکول محک دارد این است که این باسکول ها، دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر شرکتی می‌باشند و از لحاظ کیفیت در رده بالایی قرار دارند. باسکول محک در انواع مختلف فروشگاهی، جاده ای، صنعتی و ... تولید شده است و تمام این مدل ها نیز در فروشگاه تراز محک موجود می‌باشد.

خرید و فروش انواع باسکول

باسکول محک، قیمت مناسبی دارد. این باسکول ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در مکان های خاصی کاربرد دارند. باسکول های جاده ای، صنعتی، فروشگاهی و ... از انواع مختلف این ترازو های سنگین هستند. جالب است بدانید که باسکول محک در سه دسته ثابت، دیواری و متحرک به بازار عرضه شده است. تمام این مدل ها در فروشگاه تراز محک موجود می‌باشند. شما می‌توانید نسبت به انتظاری که از باسکول دارید و محلی که می‌خواهید باسکول را در آن نصب کنید، باسکول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. قیمت باسکول های محک نیز نسبت به سایر مدل های موجود در بازار، پایین تر است. در صورتی که محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه کردید، حتما از خدمات پس از فروش شرکت محک و گارانتی معتبر آن، بهره مند خواهید شد.

در صورتی که خرید خود را از فروشگاه تراز محک انجام دهید، ضمانت نامه کتبی، شامل حالتان خواهد شد. در ادامه به سایر موارد خرید باسکول برند محک اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()