کالباس بر چیست؟

کالباس بر، وسیله ای برای قطعه قطعه کردن و بریدن فراورده های گوشتی می‌باشد. توسط این وسیله می‌توان کالباس را به ورقه های نازک و هم اندازه برش داد. این وسیله، ابزاری صنعتی و فروشگاهی می‌باشد. کالباسبر تراز محک، به دلیل بهداشتی بودن و جلوگیری از فرسایش و خوردگی، از جنس آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است. با توجه به کاربرد و اندازه این وسیله ها، می‌توان  کالباس بر محک را به دو نوع فروشگاهی و صنعتی تقسیم بندی کرد. برای جلوگیری از خراب شدن و نگهداری مناسب این وسیله، بایستی همیشه تیغه‌ های آن تمیز باشد. برند تراز محک، دارای بهترین و قدرتمندترین کالباسبر ها می‌باشد. قدرت موتور و اندازه تیغه ها، یکی از عمده ترین تفاوت ها بین کالباسبر ها است. پس ناگفته نماند که در خرید کالباس بر ، باید به قدرت موتور و اندازه تیغه ها توجه شود. این دستگاه، یکی از پرکاربرد ترین و پراستفاده ترین لوازم فروشگاهی است. دو نوع کالباس بر وجود دارد. نوع اول تیغه های بسیار کوچک و 20 سانتی متری دارند.

 

ویژگی دستگاه برش کالباس

این وسیله، کاربرد زیادی در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی دارد. کالباس بر با برند تراز محک، یکی از بهترین انتخاب برای خرید این دستگاه است. زیرا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می‌توان تحمل وزن تا 3 کیلو گرم اشاره کرد. در پشت این دستگاه یک سینی پلاستیکی دارد که وزن کالباس های برش داده شده را در نمایشگر ترازو نشان می‌دهد. خرید کالباس بر را با کیفیت بالا انجام دهید. 

وزن دستگاه کالباسبر تراز محک حدودا 18 کیلو گرم می‌باشد. دستگاه های موجود در فروشگاه تراز محک، دارای صفحه نمایشگر وزن هستند که توسط قرار دادن مواد غذایی روی سینی فعال می‌شوند. محل قرار گرفتن این دستگاه، بایستی جای صاف و بدون حرکت باشد. این دستگاه توانایی برش مواد غذایی دیگری جز کالباس را ندارد.

 

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()