آیفون تصویری تکنما از جمله برندهای معروف است که در بازار داخل در مدل های مختلف عرضه می شوند. آیفون تصویری به عنوان یکی از وسایل اصلی است که کاربرد آن را می توان در حوزۀ ساخت و ساز ملاحظه نمود. به عبارتی جهت باز کردن درب ورودی، نیاز به استفاده از ابزار مناسبی است که آیفون تصویری می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود. امروزه تنوع مدل و طرح دستگاه آیفون تصویری تغییرات قابل توجهی نموده است که در نتیجۀ این اتفاق، افراد جهت خرید آیفون تصویری سر در گم هستند.

فروش آیفون تصویری تکنما  در مدل های مختلف صورت می گیرد که در ادامه بیشتر به جزئیات آن می پردازیم. طراحی و ساخت آیفون تصویری با گذشت سال ها به قابلیت های پیشرفته تجهیز شده است و بدین وسیله توانسته اند سطح رفاه زندگی را برای افراد نسبت به گذشته تسهیل نمایند.

فروشگاه تکنما شاپ یکی دیگر از نمایندگان رسمی محصولات آیفون تصویری تکنما در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته تأمین کنندۀ مناسبی برای آیفون تصویری مورد نیاز شما باشد. کیفیت بالای آیفون تصویری تکنما موجب استقبال گستردۀ عموم از این برند شده است و جهت تجهیز نمودن ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

مشخصات کلی آیفون های تصویری تکنما

در حال حاضر فروش آیفون تصویری  برند تکنما در مدل های مختلف صورت می گیرد و بدین وسیله افراد راحت تر می توانند آیفون مورد نیاز ساختمان را با قیمت مناسب تهیه نمایند. در همین راستا امکان خرید آیفون تصویری تکنما ارزان برای عموم مالکین ساختمان فراهم می باشد. نکتۀ مهم و اساسی که در انتخاب آیفون تصویری حائز اهمیت است، تعداد واحد، میزان سطح امنیت ساختمان و میزان هزینه ای که جهت تهیۀ این دستگاه تخصیص داده اید. جهت خرید آیفون تصویری تکنما و مشاورۀ تخصصی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()