مشخصات ظاهری انواع پروژکتور

هر پروژکتور باکیفیت، مشخصات و ویژگی های ظاهری مخصوص خود را دارد. برخی از آن ها در اندازه های بزرگ تر و برخی در اندازه ای کوچک تر عرضه می شوند. ویدئو پروژکتور جیبی یکی از مشهور ترین محصولاتی است که در سال های اخیر متداول شده است. پروژکتور نیزا کالا نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار اندازه ای کوچک تر داشته و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. اگرچه ممکن است قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا اندکی گران تر باشد، اما در عوض کارایی بالاتری را به شما ارائه می دهد.

مزایای بی شمار ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی یک دستگاه مینیاتوری است که به شما امکان می دهد تصویر را از منبع سیگنال انتقال دهید. این دستگاه همه کاره است و هم در محیط خانه و هم در محیط اداری قابل استفاده می باشد. پروژکتور نیزا کالا به سادگی به لپ تاپ یا رایانه متصل می شود و امکان ارائه سریع تصویر را فراهم می کند. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در سایت نیزار کالا انجام می گیرد. 

علاوه بر این، ویدئو پروژکتور جیبی به شما اجازه می دهد تا آن را برای مشاهده سریع تصاویر به هر دستگاهی وصل کنید. برخی از مزایای این محصول عبارتند از:

  • پروژکتور نیزا کالا انرژی کمی مصرف می کند. این دستگاه همچنین می تواند به کنسول های بازی و سایر دستگاه ها (گوشی های هوشمند، تبلت و ...) متصل شود.
  • کیفیت تصویر ممکن است تا حدودی واضح به نظر برسد زیرا یک ویدئو پروژکتور جیبی می تواند تصویری با وضوح بالا را تولید کند.
  • پروژکتور جیبی کوچک است. همیشه می توانید آن را با خود حمل کنید.
  • وزن چنین دستگاهی می تواند کم تر از یک کیلوگرم باشد. در واقع می توان گفت مزیت اصلی پروژکتور نیزا کالا اندازه کوچک آن است.
  • تمام مینی پروژکتورها با آداپتور و باطری عرضه می شوند. مدت زمان شارژ بستگی به مدل دستگاه دارد. به هر حال امکان استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی بدون توجه به پریز برق امکان پذیر است.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()