ویدئو پروژکتور مدل T48 از دیگر مدل های پرفروش ویدئو پروژکتور است که با برند نیزا کالا با قابلیت های پیشرفته عرضه می شود. ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در محیط های آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع دستگاه به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد، توسط افراد متعددی خریداری می شود. استقبال از فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که دارد، صورت می پذیرد. به عبارتی این دستگاه به سیستم عامل اندروید نسخۀ 9 مجهز است و امکان نمایش تصاویر با کیفیت 4k و فول اچ دی را برای کاربران فراهم می سازد. از وضوح تصویر بالایی برخوردار است. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T48  می توانید به سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران تأسیس شده است.

مشخصه های مهم ویدئو پروژکتور T48

جهت انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  فاکتورهای متعددی وجود دارد که می توان به قابلیت های دستگاه اشاره نمود. متناسب با محیط و مقاصد مختلف، می توانید ویدئو پروژکتور مدل T48 را با قیمت مناسب تهیه نمائید. این دستگاه پروژکتور با کنتراست 1 به 18 هزار تصاویر را بر روی پردۀ نمایشگر نمایش می دهد. ضمن آنکه دارای قابلیت پخش تصاویر را با رزولوشن 1920*1080 و کیفیت فول اچ دی می باشد.

از مزایای این نوع ویدئو پروژکتور می توان در محیط های آموزشی، اداری و سالن های کنفراس استفاده نمود. دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T48 مجهز به قطعات پیشرفته و با کیفیت است که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()