ترازو محک یکی از برندهای شناخته شده و معروف ایرانی محسوب می شود. در صنعت ساخت دستگاه های توزین و اندازه گیری دیجیتالی، برند محک معتبر بوده و مورد تأیید بسیاری از خریداران می باشد.  ترازو محک در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. بدین وسیله افراد به سهولت می توانند متناسب با نوع کاربری و میزان وزن اقلام، خرید ترازو محک را داشته باشند. ترازو محک در مقابل برندهای دیگری که در سطح بازار عرضه می شوند دارای گارانتی بلند مدت است و از حساسیت توزین بالایی برخوردار می باشد. ضمن آنکه محصولات توزین کمپانی محک توانسته بر تنوع محصولات توزین خود افزوده تا بدین وسیله برای افراد مقرون به صرفه باشد و با قیمت ارزان بتوانند دستگاه توزین مورد نیاز خود را تأمین نمایند. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ محصولات توزین برند محک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و قادر به فروش ترازو محک در دسته بندی های متفاوت می باشد.

فروش ترازو محک در دسته بندی فروشگاهی و صنعتی

کمپانی محک توانسته دستگاه ترازو محک را در دسته بندی متفاوت منجمله ترازو فروشگاهی محک، ترازو صنعتی محک و ترازو خانگی محک یا ترازو آشپزخانه محک تولید و روانۀ بازار مصرف نماید. از این رو صاحبان کسب و کار به سهولت می توانند ترازوی مناسبی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند.

فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب و خرید ترازوی فروشگاهی محک تأثیرگذار می باشد و این مسئله بر روی شناخت فرد نسبت به حوزۀ کاری خود دارد. البته در صورت عدم آگاهی کامل نسبت به این موضوع مهم، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ تراز محک مشورت نمائید. در حال حاضر انواع ترازو محک برای فروشگاه در دسته بندی ستون دار یا علمک دار و بدون ستون در سطح بازار عرضه می شوند. بدین وسیله شما به سهولت می توانید ترازو محک دیجیتالی را با قیمت ارزان همراه با گارانتی از طریق فروشگاه تراز محک خریداری نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()