باسکول نیز نوعی دستگاه ترازو با ظرفیت بالا اندازه گیری می کند. در واقع هدف از طراحی و ساخت دستگاه باسکول، اندازه گیری اقلام سنگین و با حجم بالا می باشد. امروزه بر تنوع دستگاه های باسکول افزوده شده است و این مسئله موجب شده تا صنایع مختلف راحت تر بتوانند دستگاه توزین باسکول را با ظرفیت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند. نکتۀ مهم و اساسی که در زمینۀ توزین مطرح می باشد، میزان دقت اندازه گیری است. به طور کلی دقت در اندازه گیری حرف اول را می زند و یکی از عوامل اصلی در انتخاب و خرید باسکول به شمار می رود چون دقت اندازه گیری اقلام با افزایش ابعاد سینی و ظرفیت  باسکول ، کاهش می یابد و به نوعی موجب کاهش دقت توزین می گردد.

فروشگاه تراز محک چندین سال است که فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و فروش دستگاه های توزین آغاز نموده و بدین وسیله در لیست محصولات فروشگاه، توانسته امکان خرید انواع باسکول دیجیتالی و ساده را در دسته بندی های متفاوت عرضه نماید.

در این بخش قصد داریم به معرفی دسته بندی های اصلی فروش باسکول بپردازیم و اینکه متناسب با صنایع مختلف، می توان باسکول مناسبی را تهیه نمود. باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول نفرکش، باسکول جاده ای، باسکول دام کش، باسکول آویز و باسکول سنگی از جمله انواع باسکول رایج در بازار به شمار می روند. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند متناسب با نوع فعالیت و حداکثر ظرفیتی که قصد توزین آن اقلام را دارند، انتخاب و خرید باسکول مورد نظر را انجام دهند. امروزه تولید کنندگان دستگاه های توزین توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، قابلیت های جدید به این دستگاه اضافه نمایند و بدین وسیله راحت تر نتایج توزین را ثبت نمایند. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی برخی از انواع باسکول فروشگاهی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی فروش باسکول محک تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()